Riksbyggen söker serviceinriktad administratör till Skellefteå (
Riksbyggen / Kontorsjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Riksbyggen i Skellefteå,
Luleå,
Umeå,
Kalix,
Örnsköldsvik eller i
hela Sverige Riksbyggen är ett kooperativt företag som utvecklar hållbara boendemiljöer med bostadsrätt. Vi är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med såväl bostadsrättsföreningar och företag som offentliga fastighetsägare som kunder. Vår verksamhet finns över hela landet och i dag är vi cirka 2 300 medarbetare. Riksbyggen är en attraktiv arbetsgivare som erbjuder medarbetarna möjlighet till utveckling, delaktighet och inflytande. Välkommen!
Vi söker en administratör som huvudsakligen kommer att arbeta med vårt hyresbestånd samt bemanna vår reception. Vi kan erbjuda ett omväxlande jobb där du får många stimulerande kontakter med våra kunder.
Vad ska du göra?
Som vår administratör är du Riksbyggens ansikte utåt och är en nyckelspelare när det gäller kontakten med våra kunder. Dina arbetsuppgifter är varierande och du blir väldigt mycket spindeln-i-nätet med många kontaktytor. Du kommer att bemanna receptionen och därmed vara den första personen som våra kunder möter.
Utöver ansvaret i receptionen så har du många administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att ansvara för administrativa uppgifter främst kopplade till Riksbyggens hyreslägenheter som till exempel köhantering, uthyrning, kontraktsskrivning och bokning av lägenhetsbesiktningar och visningar. I tjänsten ingår postöppning, inköp av kontorsmaterial och nyckelhantering.
Vem är du?
Vi söker dig som har ett genuint intresse för administrativt arbete och god förmåga att bemöta både kunder och kollegor. Som person är du serviceinriktad, en god kommunikatör samt har lätt för att skapa goda relationer. Vidare värderar vi att du är strukturerad, har god samarbetsförmåga och stark initiativförmåga.
Vi ser att du har lämplig utbildning på lägst gymnasienivå, gärna med inriktning mot administration. Har du erfarenhet från fastighetsbranschen såsom boendekontakter är det meriterande. Det är även viktigt att du har mycket goda IT-kunskaper och är van att snabbt ta till dig och sätta dig in i nya applikationer. Du har en god språklig förmåga och kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande.
Din arbetstid är förlagd till dagtid men det kan även förekomma arbete på kvällar. Tjänsten är ett vikariat med start februari/mars 2017 och sträcker sig till juni 2018.
B-körkort är ett krav.
Riksbyggen eftersträvar mångfald. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Din ansökan skickar du till oss via
www.riksbyggen.se under Jobb & Karriär/Sök jobb senast 4 december 2016.
Vid frågor om tjänsten kontakta:
Kenneth Lindberg, 0910-77 47 01
Gabriella Rymark, 0910-77 47 05
Till rekryteringskonsulter, annonssäljare etc. Vi har redan beslutat vilka vi samarbetar med vid rekryteringar samt var vi vill synas. Vi undanber oss därför kontakt från försäljare i dessa frågor.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2016-11-14Ersättning•
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRiksbyggen
AdressRiksbyggen
•
93130 Skellefteå
Kontorsadress•
Jobbnummer 3159116
Observera att sista ansökningsdag har passerat.