Revisionsmedarbetare till RTL Ekonomi & Revision - en del av Klara Consu...
Klara Consulting Rekrytering och Interim AB / Ekonomijobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomijobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Klara Consulting Rekrytering och Interim AB i Linköping,
Mjölby,
Örebro,
Eskilstuna,
Strängnäs eller i
hela Sverige Om bolaget och tjänsten
RTL Ekonomi & Revision AB är en stark aktör inom revisions-, redovisnings-, löneadministrations- och rådgivningstjänster. Med en gedigen historia som sträcker sig närmare 50 år tillbaka är de idag ett kompetent, stabilt bolag på marknaden. RTL Ekonomi & Revision har nyligen även fått nya ägare i Klara Consulting, en av landets främsta aktörer inom ekonomitjänster och en flerfaldigt prisbelönt koncern vilket gör att bolaget nu har en tung organisation i ryggen som kan bidra med att ta byrån till nästa nivå. Vill du vara med på resan?
RTL söker nu en Revisionsmedarbetare medstort engagemang som är redo för en ny utmaning. På kontoret i Linköping sitter 30 härliga medarbetare och här kommer du bli en del av revisionsteamet som utgör cirka 10 personer!
På RTL är företagskulturen präglad av engagemang, glädje och gemenskap och i tjänsten erbjuds du:
Stora utvecklingmöjligheter i en familjär atmosfär
Duktiga och trevliga arbetskamrater
Ett aktivt mentorsskap, där du blir väl omhändertagen från start!
Goda förmåner och en bra balans mellan arbete och fritid
Roliga gemensamma aktiviteter!
Arbetsuppgifter
Rollen som Revisionsmedarbetare innebär att jobba med revision för olika kunder, i olika storlekar och olika branscher. De flesta av RTL:s kunder är ägarledda bolag vilket innebär en störrenärhet till kunden och dess verksamhet.Som Revisionsmedarbetare arbetar du till en början nära en mer erfaren revisor som du stöttar i olika kunduppdrag. Här finns stora möjligheter att utvecklas där du idin egen takt kommer få ta dig an mer komplexa delar, växa i din roll och ta eget ansvar! Beroende på vilken erfarenhet och kompetens du har finns viss möjlighet att anpassa arbetsuppgifterna.
Vem är du?
För att trivas i rollen är du en driven person med ett sinne för analys och struktur.Du har en god kommunikativ förmåga och är duktig på attleverera god service till kund!
Vi söker dig som:
Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi,gärna med inriktning mot revision
Har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Har ett intresse för att utvecklas inom revision
Det är extra meriterande om du:
Har tidigare erfarenhet inom revision genom exempelvis praktik eller arbetslivserfarenhet
Har tidigare erfarenhet inom redovisning
Har B-körkort och tillgång till bil
Låter detta som du? Sök tjänsten idag och få chansen att utvecklas inom revision i bästa möjliga miljö!
Praktisk information
Start: Omgående
Placering: Linköping, hybrid
Anställningsform: Heltid tillsvidare med provanställning
Lön: Fast enligt överenskommelse
Den här processen hanteras av Klara Consulting Rekrytering & Interim. För frågor om processen vänligen kontakta Lina Granåstedt på
lina.granastedt@klaraconsulting.seOm bolaget
RTL Ekonomi & Revision AB befinner sig i en spännande fas med stark tillväxtambition inom revisions-, redovisnings-, löneadministrations- och rådgivningstjänster. Som en betydande aktör i Östergötland har de etablerat sig som en ledande kraft i branschen och har nyligen nya ägare i Klara Consulting, en av landets främsta aktörer på marknaden.
Under RTLs nästan 50 år i Linköping har de utvecklat en gedigen förståelse för behoven hos ägarledda företag och planerar att växa ännu mer framåt tillsammans med Klara Consulting.
Du kan läsa mer om RTL Ekonomi & Revision AB HÄR
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-10-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Klara Consulting Rekrytering och Interim AB (org.nr 556360-0195),
https://klaraconsulting.se/ Arbetsplats Klara Consulting
Jobbnummer 8617822
Observera att sista ansökningsdag har passerat.