Retail Manager Till Mashup Agency/smart Garden Store!
Workshop International Sweden AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Workshop International Sweden AB i Stockholm,
Järfälla,
Täby,
Sigtuna,
Uppsala eller i
hela Sverige Är du en erfaren ledare med säljbakgrund som drivs av försäljning och ledarskap? Vi söker nu en Retail Manager/Försäljningschef som har det övergripande försäljningsansvaret och ansvar att utföra och leda företagets strategiska plan i det vardagliga arbetet. Det innebär primärt att du tillsammans med butikschef och fältsäljare ska öka produkt- och tjänsteförsäljningen i de områden du ansvarar för. Vi är bland annat stolt återförsäljare av Husqvarnas produkter vilket blir ditt främsta fokus.
Som Retail Manager/Försäljningschef är du ansvarig för försäljning och den övergripande driften. Vi tror att du är en prestationsdriven och affärsmässig person som har erfarenhet av att arbeta med personal och försäljning i liknande roller. Du trivs med att vara en del av den dagliga verksamheten och du har även goda strategiska förmågor.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden kommer vara:
• Personalansvar för 1-2 butikschefer och 3 fältsäljare
• Öka försäljningen genom att utveckla säljprocesser och coacha din personal
• Sammanställa och analysera resultatrapporter
• Rekrytering och utbildning av personal
• Delta på personalmöten och stötta butikschefer och säljare i deras vardag
Du kommer arbeta nära VD som även blir din närmsta ledare. Du ansvarar för att utföra bolagets strategi och målsättningar. Du är i alla lägen en god förebild som inspirerar och engagerar din personal. Dina direktrapporterande kollegor består av butikschefer och fältsäljare.
Vi ser även att du har följande erfarenheter och egenskaper:
• Minst 3 års erfarenhet av försäljnings- och personalansvar
• Har dokumenterat goda resultat inom butiksdrift, både som säljare och ledare
• Kunskaper inom butiksekonomi och du har idéer hur du tillsammans med teamet förbättrar nyckeltal
• Vi ser det även som meriterande om du har erfarenhet av B2B-affärer
• Talar flytande svenska och engelska
• Är en naturlig inspiratör och motivator för dina butikschefer och personal
• Är en ledare med högt driv och engagemang
• Är lösningsorienterad
• Är duktig på att prioritera
• Förmedlar målsättningar på ett tydligt och engagerande sätt
Du blir anställd på Mashup Agency, som är en växande retailbyrå. Mashup har drivit flera butiker i Stockholm som både Franchisetagare och återförsäljare och hjälper även andra företag med fysiska butiksaktiveringar. Vi ser stor potential på marknaden och letar nu efter rätt person som vill vara med i vår tillväxtresa. Vi erbjuder dig en utvecklande och spännande tjänst i ett expansivt bolag. Vi erbjuder även en konkurrenskraftig ersättning i form av månadslön + provision och friskvårdsbidrag.
Arbetsort: Stockholm
Start: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse
Arbetstid: Heltid tillsvidare med 6 månaders provanställning
Vi håller intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag för tjänsten är 2023-12-17. Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail.
Lär dig mer om vårt företag på WorkShop (
https://www.work-shop.com/) och följ oss gärna på Facebook (
https://www.facebook.com/workshoptheconsumerexperienceagency), LinkedIn (
https://www.linkedin.com/company/724670/admin/) och Instagram (
https://www.instagram.com/workshopretail/)! Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-12-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Workshop International Sweden AB (org.nr 556665-8935),
https://www.work-shop.com/ Arbetsplats WorkShop
Jobbnummer 8299238
Observera att sista ansökningsdag har passerat.