Releasy söker kundservicemedarbetare till Telias kundtjänst!
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borlänge,
Malung-Sälen,
Gävle,
Västerås,
Örebro eller i
hela Sverige Söker du en spännande och utvecklande möjlighet inom kundservice? Då har du kommit rätt! På Releasy är vi dedikerade till att erbjuda enastående kundservice, och vi letar efter engagerade och serviceinriktade individer som vill bli en del av vårt kundtjänstteam.
Snabbfakta om tjänsten
Roll: Kundtjänstmedarbetare
Arbetsort: Borlänge
Omfattning: 75-100%
Lön: Enligt kollektivavtal + säljbonus
Startdatum: 14/12-2023 & 2/1-2024. Anställningen startar med en utbildning på ca 5 veckor.
Arbetstider: Rollen innebär varierande arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
I rollen som Kundtjänstmedarbetare för Telia är du ansiktet utåt för ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen. Du kommer arbeta med Telias privata kunder med fokus på service, support och merförsäljning. Kontakten sker via inkommande trafik genom telefon, chatt och mejl.
Du kommer att hantera både nya och befintliga kunder, där du hela tiden strävar efter att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Du kommer få hjälpa till med service, administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang. Det kan även handla om att supportera och felsöka en tjänst som kunden har problem med. Oavsett vilken typ av ärende du hanterar så ser du alltid till att säkerställa att kunden har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna just för dem.
Initialt erbjuds du en sju veckor lång utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.
Publiceringsdatum2023-11-21Profil• Har fyllt 18 år
• Har en gymnasieexamen
• Kan tala svenska och engelska flytande
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
• Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller ett stort intresse av att arbeta med människor
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom försäljning
Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer.
Vi erbjuder dig
Trygg anställning: Kollektivavtal, Tjänstepension
Trivsam arbetsmiljö: Hög teamkänsla, Personalaktiviteter, Mat- och dryckesförmåner
Välmående och proaktiv friskvård: Friskvårdsbidrag, Rabatter på gymmedlemskap, Digital frisk- och sjukvårdstjänst
Utvecklande karriär: Karriärtrappa, Feedback och coachning
Ansökan och urvalsprocess
Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare:
christina.boge@releasy.se eller
sofia.olsson@releasy.se• Urvalsprocessen på Releasy innehåller följande steg: telefonintervju, ett kognitiv- och personlighetstest, personlig intervju samt referenstagning.
• Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om företagetReleasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på fem verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm och Barcelona.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)
Arbetsplats Releasy
Jobbnummer 8278260
Observera att sista ansökningsdag har passerat.