Releasy söker fler drivna kundtjänstmedarbetare till Ellos Group

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borås
2020-01-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Releasy söker fler drivna kundtjänstmedarbetare till Ellos Group" (publicerad 2020-01-27) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borås, Ulricehamn, Vårgårda, Tranemo, Herrljunga eller i hela Sverige

Vill du arbeta i ett team med härlig anda, energi och kamratskap? Vill du vara med på en spännande resa där du får möjlighet att utvecklas mot en fullfjädrad kundtjänstmedarbetare? Då har vi jobbet för dig! I takt med Releasys expansion söker vi nu nya kompetenta kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Borås för vårt spännande uppdrag Ellos.

Vem söker vi? Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Som kundtjänstmedarbetare hos Releasy representerar du uppdragsgivarens företag. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Rollen innebär vidare att du har en god datorvana och kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och engelska. Tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande.

Utöver detta ser vi gärna att du är:

• Självgående
• Lösningsorienterad
• Stresstålig
• Mål- och resultatorienterad
• Flexibel och anpassningsbar

Publiceringsdatum
2020-01-17

Arbetsuppgifter
• Hjälpa kunder över telefon
• Hjälpa kunder via mail och chatt
• Utföra administrativa uppgifter

Vi erbjuder dig

• Möjlighet att jobba med spännande uppdrag
• En rolig arbetsplats med engagerande Team leaders som stöttar dig i din utveckling
• Du ingår i ett team som tillsammans arbetar mot gemensamma mål
• Diverse teamaktiviteter
• Friskvårdsbidrag och andra uppskattade personalförmåner

Utvecklingsmöjligheter

Genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa har du möjlighet att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter. Karriärtrappan är ett sätt för dig som kundtjänstmedarbetare att växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp man kommer i karriärtrappan desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Team leader för fortsatt utveckling. Releasy erbjuder även möjligheter till ansvarsuppdrag både inom rollen samt inom andra avdelningar.

Arbetstider
• Vardagar 07:30 - 21:00
• Lördag 09:00 - 17:00
• Söndag 09:00 - 21:00
• Röda dagar 09:00 - 17:00

Lön och anställningsgrad
Kollektivavtal med Unionen.
Anställningsgrad 100%.

Ansökan och tillsättningsdatum

Vi går igenom alla ansökningar löpande så passa på att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 3/2. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Rekryterare Kostana Salijevic på kostana.salijevic@releasy.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer...en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633), http://releasy.se/

Arbetsplats
Releasy Customer Management

Jobbnummer
5047807

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: