Rekryteringsträff - Nordic Office Manager/marketing And Sales Su
Manpower / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vår fantastiska kollega Johanna ska snart få tillökning i familjen, vi letar därför efter dig som kan ta över den viktiga rollen under hennes frånvaro. Du behöver kunna börja senast i början av december för att få en så bra överlämning som möjligt. Hos Carestream får du en viktig och central betydelse för den dagliga driften och trivseln på kontoret i Kista. Du har nära samarbete med övriga kollegor runtom i världen och stöttar de nordiska cheferna och säljteamet.
Uppdraget beräknas löpa på fram till minst 31:a mars 2019 med god chans till förlängning.
I arbetsuppgifterna ingår:
* Administration och planering av kontoret och dess drift.
* Nära samarbete med marknads- och säljteam kring planering av marknadsaktiviteter, såsom mässor och mässmaterial.
* Att vara kontaktperson gentemot myndigheter och leverantörer samt IT-service och fastighetsservice.
* Hantering av inköp och leverantörsfakturor.
* Ansvar för praktiska arrangemang i samband med nationella och internationella möten.
* Dokumentation samt hantering av avtal och bolagshandlingar.
Låter det här som du? Då ska du få träffa oss på:
VÄLKOMMEN TILL REKRYTERINGSTRÄFF!
När: Måndagen den 22 oktober kl 13.00 - 15.30 (=drop in för sökande)
Plats: Arbetsförmedlingen Stockholm City, Tunnelgatan 3, Stockholm,
T-bana: Hötorget.
Kl. 13.00 kommer deltagande företag att kort presentera sina företag och de tjänster som erbjuds. Välkommen att sitta ner och lyssna, passa på att ställa frågor.
Anmäl dig här:
https://simplesignup.se/event/137076-rekryteringstraeff-inom-ekonomi-finans-administrationhttps://www.arbetsformedlingen.se/aktivitet?id=22553#/Parallellt med ovan uppgifter leder du löpande projekt av olika omfattning inom sälj och marknad. Tjänsten ger ett brett helikopterperspektiv vilket kräver att man har en god förståelse för det som behöver göras. En förutsättning är att kunna planera och strukturera sin arbetsdag samtidigt som man finns tillgänglig för support för de kollegor som arbetar direkt med verksamheten.
PERSONLIGA EGENSKAPER
Tjänsten ställer höga krav på kvalitet, servicenivå, proaktivt arbetssätt samt förmåga att skapa en god struktur med ordning och reda. Du är intresserad av människor, har en positiv och tillgänglig attityd samt god samarbetsförmåga. Du löser situationer när de uppstår och är van att arbeta under förändring och utveckling.
Som person är du trygg i dig själv, omtänksam och har ett gott eget omdöme. Du har hög integritet och är mycket serviceinriktad och gillar administration.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i företag med internationell verksamhet. Vi tror att din utbildningsbakgrund är inom administration/ekonomi/marknadsföring. Du som söker måste kunna uttrycka dig utmärkt i såväl tal som skrift, både på svenska och på engelska. God vana i att arbeta i Microsoft Office - Word, Excel och PowerPoint är nödvändigt. Det är meriterande om du har jobbat i SAP och Salesforce.
Varaktighet, arbetstid
Heltid
Publiceringsdatum2018-10-16Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-22
KontaktFöretagMANPOWER
AdressMANPOWER
Box 1125
11181 STOCKHOLM
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 4406134
Observera att sista ansökningsdag har passerat.