Rekryteringsansvarig till Humana Assistans
Humana AB / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana AB i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Vi söker nu en rekryteringsansvarig med placering i Västerås.
Publiceringsdatum2022-10-14Om tjänstenEn viktig del i vår verksamhet är att hitta rätt personliga assistenter till våra kunder, allt utifrån kundernas behov och önskemål. För att lyckats med detta söker vi nu en rekryteringsansvarig, med känsla för service och med ett stort intresse för att arbeta med människor.
Som rekryteringsansvarig ansvarar du för rekrytering av personliga assistenter till distriktets kunder. I våra rekryteringsprocesser är ofta kunderna involverade och är själva med och påverkar hur rekryteringen ska genomföras. Dina dagliga arbetsuppgifter innebär att självständigt driva rekryteringsprocesserna och du har kontakt med våra personliga assistenter, kunder, deras anhöriga eller arbetsledare samt kandidater. Du kommer att ingå i ett team tillsammans med tre andra som arbetar inom rekrytering och bemanning. Tillsammans har ni ett nära samarbete med våra Uppdragschefer som ansvarar för att samordna personlig assistans hos våra kunder.
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning.
Vem är du?
Vi söker dig som är bra på att bygga relationer, gillar att ge service och kan hitta lösningar på det mesta. Att du delar vår värdegrund glädje, engagemang och ansvarär av stor vikt då detta är vägledande för oss varje dag.
Som rekryteringsansvarig kommer du att ha många rekryteringar i gång samtidigt och periodvis kommer det vara hög belastning, vilket ställer höga krav på flexibilitet i form av att kunna ställa om och göra prioriteringar.Vidare är du en duktig administratör som ser fördelar med att ha ett strukturerat arbetssätt. Du är en lagspelare med god samarbetsförmåga, samtidigt som du tar stort eget ansvar och driver ditt arbete självständigt.
Formell utbildning är inget krav men vi ser gärna att du har arbetat med administrativt arbete, rekrytering eller bemanning inom vård och omsorg. Det är meriterande om du har erfarenhet inom personlig assistans,hemtjänst eller annat service-yrke.
Körkort B är ett krav då resor ingår i tjänsten.
Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete.
Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande.Tillträde enligt överenskommelse.
Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHumana AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "149623".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Humana AB (org.nr 556760-8475)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt Frida Johansson
frida.johansson@humana.se Jobbnummer 7076421
Observera att sista ansökningsdag har passerat.