Rekryteringsansvarig
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Adecco söker en Rekryteringsansvarig till affärsområdet Office & HR.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag.
Publiceringsdatum2010-12-30Dina arbetsuppgifterI rollen som rekryteringsansvarig arbetar du med hela rekryteringsprocesser för att hitta konsulter till vår uthyrningsverksamhet? såväl kravprofilstagning och urval som personbedömning och presentation av kandidater till våra kunder. Du kommer att tillhöra ett team med bred och gedigen kompetens både inom affärsområdet och inom hantverket. Rollen innebär många kontaktytor, både internt och externt. Du arbetar själv aktivt med att söka upp nya kandidater via olika kanaler så som databaser och via events.
Du kommer att ingå i ett Rekryteringscenter där vi jobbar med olika affärsområden.
ErfarenheterVi söker dig som tidigare har erfarenhet av rekrytering och personbedömning. Du har utbildning inom personalområdet eller motsvarande.
Vi ser gärna att du har någon typ av erfarenhet inom försäljning sedan tidigare. Erfarenhet av personlighets ? och kapacitetstester är högst meriterande. Körkort är ett krav.
Dina personliga egenskaperI rollen som rekryteringsansvarig på Adecco är det mycket viktigt att du har ett affärsmässigt fokus.
Du trivs med att arbeta både självständigt och i team, samt att du har en egen drivkraft i det dagliga arbetet. Vi söker dig som har hög integritet och personlig mognad, men även en stor portion av social kompetens.
Så ansöker duVid frågor om tjänsten kontakta Linda Peterson, kontorschef på Office & HR kontoret på 0736-84 75 21. Intervjuer kommer att ske löpande, så sök redan idag!
Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV på
www.adecco.se, sök fram tjänsten och kilcka på ansök.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-01-14
Registrera ditt CV på
www.adecco.se, sök fram tjänsten och klicka på ansök.
Ange följande referens när du ansöker: 181/79292
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktLinda Peterson, Kontorschef, 0736 84 75 21, 031 725 45 24 (Direktnummer), 0736 84 75 21 (Mobilnummer),
linda.peterson@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 812475
Observera att sista ansökningsdag har passerat.