Rekryterings- och bemanningsassistent till vårt härliga team!
Vivida Assistans AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Vivida Assistans AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Vi växer och söker nu en rekryterings- och bemanningsansvarig på heltid med placering på Vividas kontor i Örebro.
Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt, därför kallas intressanta kandidater löpande till intervjuer. Vi välkomnar såväl nya som tidigare sökanden!
VARFÖR REKRYTERINGS- OCH BEMANNINGSASSISTENT PÅ VIVIDA?
Som rekryterings- och bemanningsassistent på Vivida ingår du i ett riktigt bra team av tjänstemän som;
- Har roligt tillsammans
- Månar om varandra
- Tar ansvar för att bygga en god företagskultur
- Alltid fikar tillsammans
- Jobbar hårt men förstår att livet är mer än bara ett jobb
- Tycker att trivsel och hälsa är viktigt (vi får träna på arbetstid)
- Anser att goda relationer är nyckeln till framgång
Är du en person som vill satsa helhjärtat på rekrytering och bemanning i ett välrenommerat assistansföretag med en stark etisk värdegrund, ett stort kvalitetstänk och mycket glädje?
Trivs du i en roll där du får nytta av ditt starka driv och din förmåga att arbeta i ett högt tempo? Ser du det som en utmaning att ibland behöva planera om din dag för att lösa ett bemanningsärende med kort varsel? Gillar du att skratta på jobbet och kavla upp ärmarna och leverera resultat? Då är Vivida troligtvis din nya arbetsplats!
ROLLEN
Som rekryterings- och bemanningsassistent kommer du att ansvara för rekrytering och bemanning av personliga assistenter i nära samarbete med dina kollegor.
Dina arbetsuppgifter innebär bland annat att:
- Genomföra hela eller delar av rekryteringen av personliga assistenter
- Bemanna vakanta pass vid alla typer av frånvaro såsom sjukdom, semester, vab mm
- Arbeta proaktivt med rekrytering för framtida behov
- Sköta viss administration kopplad till rekrytering och bemanning
- Delta på rekryteringsmässor
I tjänsten ingår resor, du ska därför ha körkort och tycka om att köra bil. I arbetet ingår även att bemanna Vividas akuttelefon (efter kontorstid) ca 6 veckor per år.
VERKAR DETTA INTRESSANT?
Känner du igen dig i nedanstående är du troligen vår nya medarbetare.
- Utåtriktad och lätt att samtala med
- Har en hög uthållighet och ett positivt tänk
- Ihärdig och gillar att lösa problem
- Förmåga att snabbt ställa om till andra arbetsuppgifter
- Har ordning och reda och drivs av att leverera resultat och lösningar
TILLTRÄDE OCH ANSÖKAN
Tillträde så snart som möjligt enligt överenskommelse. Intressanta kandidater kallas löpande till intervju. Sista ansökningsdag är den 12 mars 2023.
Om Vivida
Vivida Assistans är en komplett assistansanordnare som funnits sedan 2004. Med gedigen erfarenhet och trygg arbetsledning erbjuder vi en komplett helhetslösning för våra kunders assistans. Vi finns i hela landet och är en arbetsgivare som värnar om våra medarbetare på riktigt. Våra kunder har även tillgång till kvalificerad juridisk kompetens. Vår verksamhet bygger på en stark värdegrund, för vilken vi tilldelats den högsta R-licensen i etiskt företagande. Vi har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna.
Läs mer om oss:
http://www.vivida.sehttps://www.youtube.com/channel/UC-iIgCvlt8r5VH5UcKmLD8whttps://www.instagram.com/vivida.se/https://www.facebook.com/vividaassistans/https://www.linkedin.com/company/vivida-assistans-ab?original_referer=https%3A%2F%2Fvivida.se%2F Ersättning Fast månadslön.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Vivida Assistans AB (org.nr 556666-3265)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Vivida Assistans AB
Kontakt Anna-Karin Wallgren, HR-chef
anna-karin.wallgren@vivida.se Jobbnummer 7447904
Observera att sista ansökningsdag har passerat.