Rekryterings- och bemanningsansvarig

Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Där du erbjuds ett spännande och utvecklande jobb? Välkommen till Humana - det ledande nordiska omsorgsföretaget. Läs mer på www.humana.se.

Humana söker omgående en rekryteringsansvarig med känsla för service och intresse av att arbeta med människor, med placering på vårt kontor i Karlstad.

Publiceringsdatum
2019-03-13

Dina arbetsuppgifter
Som rekryteringsansvarig ansvarar du för rekrytering och bemanning av personliga assistenter i region Mitt. Du arbetar i ett nära samarbete med våra kund- och assistentansvariga som ansvarar för att samordna personlig assistans hos våra kunder.

Dina dagliga arbetsuppgifter innebär självständigt arbete med hela rekryteringsprocessen och du har kontakt med våra kunder, deras anhöriga eller arbetsledare under rekryteringens gång. Du kommer även arbeta proaktivt med att bygga upp vår vikariepool och leta upp potentiella kandidater till framtida rekryteringsbehov.

Profil
Vi söker dig som är bra på att bygga relationer, gillar att ge service och kan hitta lösningar på det mesta. Att vara serviceminded och ha kundfokus är en självklarhet då du kommer att ha mycket kontakt med våra kunder och personliga assistenter.

Du kommer att ha många rekryteringar på gång samtidig och periodvis kommer det vara hög belastning vilket ställer höga krav på flexibilitet och engagemang. Vi ser att du kan hantera arbete under tidspress och trivs med att din plan för dagen ständigt behöver ändras.

Vidare är du en duktig administratör och har ett strukturerat arbetssätt samt erfarenhet av att arbeta i datasystem. Vi ser gärna att du har utbildning inom personalområdet och/eller erfarenhet av rekrytering och bemanning. Erfarenhet av omsorgsbranschen är också ett stort plus.

På Humana förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.

Om du är aktuell för tjänsten kommer du få genomgå MAP och Matrigma-tester.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Start enligt överenskommelse.



Så ansöker du
Sista ansökningsdag är 20190413

Välkommen med din ansökan!

Har du frågor kring tjänsten så kontakta distriktschef Anna Davidsson.

mailadress: anna.davidsson@humana.se

Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.







Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har cirka 15 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 7 000 människor. Vi arbetar efter visionen "Alla har rätt till ett bra liv".

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Humana Assistans AB

Adress
Humana Assistans AB
Box 184
70143 Örebro

Kontorsadress
Box 184

Jobbnummer
4665145

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: