Reklamationsspecialist till Swedbank
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-02-01Om tjänstenSom reklamationsspecialist kommer du att arbeta med att utreda, analysera, bedöma och besluta i ärenden kring reklamation av korttransaktioner för obehöriga transaktioner. Utredningarna bygger på tekniska data, dokumentation och information. Dessa arbetsuppgifter omges av lagar, regler och direktiv som är föränderliga, så rutiner behöver uppdateras med jämna mellanrum. Du kommer att ha ett stort eget ansvar att göra hållbara bedömningar och fatta beslut i ärenden utifrån ditt eget mandat. Samtidigt arbetar du nära de andra reklamationsspecialisterna i ditt team. I rollen ingår även kundkontakt via Swedbanks kanaler samt via telefon.
I din roll som Reklamationsspecialist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Utreda, analysera, bedöma och ta beslut i ärenden om reklamation av transaktioner
• Arbeta med både reklamation av transaktioner samt obehöriga transaktioner
• Analysera teknisk data, dokumentationer och information.
• Administration
• Kundkontakt via Swedbanks kanaler och över telefon
Tjänsten som Reklamationsspecialist är ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget löper till sista augusti med chans till förlängning.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt. Vi ser också att du gärna har erfarenhet av kundkontakt och service. Det är viktigt att du har god kommunikationsförmåga i både svenska och engelska. Erfarenhet av ekonomi genom studier eller arbete är meriterande.
Vidare ser vi att du är noggrann, ansvarstagande och strukturerad. Du får gärna ha en positiv inställning och vara snabblärd. Prestigelöshet och flexibilitet är också något som vi kommer att leta efter för den här rollen. Vidare ser vi att du är en lagspelare med ett starkt driv som vill vara med och bidra till teamets utveckling. Vi ser också gärna att du är lösningsorienterad, serviceinriktad och har en god analytisk förmåga.
Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet av administration
• Erfarenhet av kundkontakt och service
• Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Swedbank
Swedbank är en modern bank med sina rötter fast förankrade i Sveriges sparbankers historia och den kooperativa lantbruksbankstraditionen. Swedbank har relationer med 7,3 miljoner privatkunder och 553 000 företagskunder.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Fanny Sandegren via Adecco 010 - 173 73 00
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Reklamationsspecialist, administration, administratör, ekonomi, finans, bank, Stockholm, Sundbyberg, Swedbank, Adecco
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-36742".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Fanny Sandegren
Jobbnummer 6301324
Observera att sista ansökningsdag har passerat.