Reklamationsansvarig Business Region Danmark samt Göteborg-Kiel
Stena Line / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stena Line i Göteborg,
Borås,
Trollhättan,
Varberg,
Lidköping eller i
hela Sverige Stena Line är ett internationellt transport- och reseserviceföretag och ett av världens största färjerederier. Linjenätet är det mest heltäckande i Europa och omfattar ett stort antal strategiskt belägna färjelinjer i Skandinavien, Storbritannien och Baltikum. Antalet anställda uppgår till 5 500 där en majoritet arbetar med service och försäljning. Årligen transporterar Stena Line över 7 miljoner passagerare, 1.5 miljoner bilar och 2 miljoner fraktenheter. Läs mer på
www.stenaline.com .
Publiceringsdatum2016-02-09Dina arbetsuppgifterVi söker dig som vill hantera och ansvara för den svenska sidans reklamationer avseende Business Region Danmark samt Göteborg-Kiel. Du håller kontakt med kunder via mail, telefon, brev och personligt besök i våra terminaler. Frontline supporterar dig i arbetet med reklamationerna men du kommer att ansvara för fördelning, hantering och statistik avseende reklamationshanteringen. Utöver ansvarsområdet reklamationer kommer du att förstärka vårt Frontline-team vid avgångarna.
Vem är du?
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av resebranschen och som har arbetat som resesäljare. Du ser god service som en självklarhet såväl i mötet med interna kontakter som externa kunder. Det är av vikt att du som söker har god administrativ förmåga samt goda kunskaper i matematik, statistik samt excel. För att kunna fylla rollen väl måste du vara en drivande person, noggrann och strukturerad. Du har goda kunskaper i svenska och engelska. Danska samt övriga språkkunskaper anses meriterande då vi vill kunna möta kunden på ett professionellt plan. Du skall kunna uttrycka dig mycket väl i svenska och engelska både i tal och skrift. Du skall vara lösningsorienterad, självgående, stresstålig och beredd på att fatta snabba beslut. Du har lätt för att kommunicera med olika kategorier av människor och du är bra på att samarbeta och agera flexibelt. Du måste ha förmågan att kunna skifta mellan arbetsuppgifter utan att tappa fokus.
Tjänstens omfattning och placering
Tjänsten är på heltid med skifttjänstgöring. Du anställs i en tillsvidareanställning och kommer att rapportera till Frontline Manager, som är ansvarig för Check-in & Frontline inom BRD, BRN samt på Majnabbe. Tillträde sker enligt överenskommelse men så snart som möjligt.
Så ansöker duDu är välkommen med din ansökan senast den 10 februari 2016 men då urval och intervjuer sker löpande bör du skicka in din ansökan så snart som möjligt.
KontaktFör frågor kring tjänsten kontakta Iréne Sahlin, Frontline Manager, 031-85 82 81,
irene.sahlin@stenaline.comFör frågor kring rekryteringsprocessen kontakta Jonna Öijwall, HR Partner, 031-858747,
jonna.oijwall@stenaline.comVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagStena Line
AdressStena Line
Stena Line Scandinavia AB 405 19 Göteborg, Sweden
40519 Göteborg
KontorsadressStena Line Scandinavia AB 405 19 Göteborg, Sweden
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2661442
Observera att sista ansökningsdag har passerat.