Registrator/Arkivarie
Proffice Sverige AB / Administratörsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Vi söker nu för kunds räkning en Registrator/Arkivarie.
Huvudsakliga arbetsuppgifter: Diarieföra handlingar i elektroniskt registratorsystem. ,svara på frågor från anställda och allmänhet, även arbeta viss del av arbetstid som arkivarie.
Vi söker dig med Gymnasieutbildning, registratorutbildning alt arkivarieutbildning.
Vi ser gärna att du har vana från att arbeta med offentliga handlingar samt erfarenhet från liknande arbetsuppgifter vid statlig myndighet. Goda kunskaper i svenska och engelska, god datavana.
Är du noggrann, effektiv, stresstålig och besitter stor social kompetens så är du välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2008-11-24Arbetstider och omfattningTillsvidare
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-12-10
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktEdin, Eva,
eva.edin@proffice.seFöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Jobbnummer 357292
Observera att sista ansökningsdag har passerat.