Redovisningskonsult på deltid till Fastighetsbolag

Capega AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
2025-03-14


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Capega AB i Stockholm, Solna, Botkyrka, Borlänge eller i hela Sverige

Är du redovisningskonsult med ett par års arbetslivserfarenhet? Är du intresserad av att arbeta med ekonomirelaterade arbetsuppgifter på deltid i en utvecklande miljö på ett fastighetsbolag? Är du engagerad, nyfiken och gillar att arbeta i team samtidigt som du tar stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter? Om så kanske du är rätt kandidat för detta konsultuppdrag?
Om kunden Fastighetsbolaget beläget i centrala Stockholm förvaltar och utvecklar social infrastruktur. Bolagets hyresgäster finns främst inom kategorierna rättsväsende, högre utbildning och sjukvård.
Bolaget präglas av en entreprenöriell anda med starkt fokus på tillväxt, hållbarhet och innovation. Totalt arbetar drygt 50 medarbetare i koncernen.
Arbetsbeskrivning I rollen som redovisningskonsult ingår du i ett team om fem kollegor samt ekonomichefen. Varje redovisningsekonom hanterar ekonomin för ett antal större och mindre bolag inom koncernen. Rollen är bred och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta avstämningar & löpande bokföring. Har du en strategisk höjd är det positivt, men det viktigaste är en prestigelöshet då ditt uppdrag består i att stötta koncernredovisningsekonomen och övriga bolagsekonomer med allehanda olika uppgifter.
Utöver de löpande, återkommande arbetsuppgifterna uppstår ad hoc frågor och projekt som du och dina kollegor är involverade i.
Din profil Vi söker dig med relevant utbildning och erfarenhet inom ekonomi/redovisning. Du har några års erfarenhet av självständigt redovisningsarbete. Har du erfarenhet från fastighetsbranschen är det meriterande men det är viktigare att du är en ansvarstagande person som är noggrann, strukturerad och gillar att arbeta mot satta deadlines.
För att trivas i rollen och företaget är det viktigt att du gillar att arbeta tillsammans med andra, förstår vikten av service samt uppskattar att arbeta i ett kreativ och entreprenöriellt företag där affärsmässighet och en trevlig arbetsmiljö står i fokus.
Kontakt & Ansökan Låter detta som ett intressant och passande konsultuppdrag, ansök gärna direkt då urval och intervjuer sker löpande.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Åsa Ollert på asa.ollert@capega.se eller 070-752 48 16.
Välkommen med din ansökan!

Om Capega
Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se och ta en första kontakt.
Konsult hos Capega Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension.
För mer information om nya tjänster, följ oss på LinkedIn eller håll utkik på www.capega.se

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Capega AB (org.nr 559163-0016)

Arbetsplats
Capega

Kontakt
Åsa Ollert
asa.ollert@capega.se
070-752 48 16

Jobbnummer
9223191

Prenumerera på jobb från Capega AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Capega AB: