Redovisningskonsult
Admit / Redovisningsekonomjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Admit i Örebro,
Stockholm eller i
hela Sverige Admit är idag Örebros största ekonomibyrå. Vi finns även etablerade i Stockholm och Sundsvall och är totalt 27 medarbetare. Vi anpassar oss efter våra kunders behov och tar ett helhetsansvar för företags ekonomifunktion. Vi står för kvalité och trygghet via hög kompetens samt moderna effektiva arbetssätt. Vi är auktoriserade redovisningskonsulter via SRF (Sveriges Redovisningskonsulters Förbund).
Vi söker nu en kvalificerad driven redovisningskonsult till vårt Örebrokontor. Vi ser att du som söker har minst 5 års erfarenhet i branschen. Du ansvarar självständigt för en egen kundstock och jobbar med rapportering, bokslut, rådgivning, deklarationer samt årsredovisningar.
Vi söker en driven, utåtriktad person med de egenskaper som krävs i konsultrollen. Vi ser det som meriterande om du har goda kunskaper i koncernredovisning och är Auktoriserad redovisningskonsult.
Du kommer till en mycket stimulerande arbetsmiljö i moderna lokaler vid Behrn Arena. Tillsammans med oss kommer Du verka i en bransch och i ett yrke med mycket goda framtidsutsikter. Vill du vara med och bygga och expandera vår verksamhet. Vi satsar för framtiden.
Publiceringsdatum2011-11-25Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillträde efter överenskommelse
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-12-16
Ange följande referens när du ansöker: redovisningskonsult
Ansökan kan skickas till e-postadress:
martin.gustafson@admit.seKontaktMartin Gustafson Marknad/Konsult, 019-194768,
martin.gustason@admit.seHenrik Andersson VD, 019-194766,
henrik.andersson@admit.seFöretagADMIT
AdressADMIT
Box 1631
70116 ÖREBRO
KontorsadressRudbecksgatan 52 G, Behrn Arena
KontaktuppgifterTelefonnummer: 019-194750
Faxnummer: 019-100813
Jobbnummer 1090131
Observera att sista ansökningsdag har passerat.