Redovisningskonsult
Additiv Konsulter I Ekonomi AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
2016-07-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Redovisningskonsult" (publicerad 2016-10-14) ⬅️
Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Additiv Konsulter I Ekonomi AB i Stockholm Vi är en redovisningsbyrå i city som specialiserat oss på att hjälpa aktiebolag och stiftelser inom vitt skilda branscher med deras ekonomifunktion. Vi erbjuder dig en plats i en professionell miljö med högt i tak och härliga kollegor.
Tjänsten
Just nu söker vi dig som har ett par års erfarenhet inom reskontra, löpande bokföring och avstämningar. Tjänsten kommer även att innefatta lönearbete och där kan utbildning ske på plats om tidigare erfarenhet saknas. Du kommer att jobba som konsult med kunder inom helt olika branscher tillsammans med en kundansvarig.
Vi söker
Vi söker en person med stor nyfikenhet som är flexibel och som inte är rädd för nya utmaningar. Ledord för Additiv är noggrannhet och stort ansvarstagande vilket är ett krav för att passa in i teamet. Vi ser också att du uttrycker dig obehindrat i tal så väl som skrift på svenska och engelska. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet från byrå.
Vi erbjuder
• Utvecklande miljö
• Varierande uppdrag och kunder
• Stort eget ansvar
• Fräscha lokaler
Publiceringsdatum2016-07-21Så ansöker duVälkommen med din ansökan, via formuläret nedan, senast den 29 juli. Rekrytering kommer att ske löpande.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-05
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ulrika.ljungqvist@additiv.seFöretagADDITIV KONSULTER I EKONOMI AB
AdressADDITIV KONSULTER I EKONOMI AB
Regeringsgatan 109
11139 STOCKHOLM
KontorsadressRegeringsgatan 109
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-58080140
Jobbnummer 2962138
Observera att sista ansökningsdag har passerat.