Redovisningskamrer
Svenska kyrkan. / Redovisningsekonomjobb / Falun
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Falun,
Borlänge,
Säter,
Gagnef,
Hofors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svenska kyrkan. i Falun,
Borlänge,
Säter,
Västerås,
Arboga eller i
hela Sverige Redovisningskamrer
Heltid med placering Falun, tillträde 4 mars 2019.
Servicebyrån Västerås stift söker dig med ekonomisk utbildning på högskolenivå och flertal år av väl dokumenterad arbetslivserfarenhet inom redovisning. Du har IT-vana och goda kunskaper i Excel medan kunskaper i vårt ekonomisystem Aveny är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, som utmärks av att du är analytisk och noggrann med ett öga för detaljer. Du är initiativrik, bra på att bygga relationer och tycker om att utveckla processer. Att arbeta självständigt är naturligt för dig, samtidigt som du är en lagspelare som ser till hela gruppens bästa. Du är van vid att arbeta mot deadlines och kan hantera en stor mängd arbetsuppgifter samtidigt som du tar ansvar för dina områden och levererar i tid.
För tjänsten gäller löne- och anställningsvillkor i enlighet med Svenska kyrkans kollektivavtal.
Skicka din ansökan med meritförteckning och löneanspråk, via hänvisad länk senast den 18 oktober 2018.
Självklart utgår vi från att du delar Svenska kyrkans värderingar.
Mer information om tjänsten kontakta, Bengt Svensson, Verksamhetsledare Servicebyrån,
tfn 021-17 85 85.
Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryteringshjälp i samband med denna tjänst.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-09-28ErsättningMånadslön
Individuell lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-18
Ange följande referens när du ansöker: Redovisningskamrer
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVerksamhetsledare Bengt Svensson 021-178585
FöretagSvenska kyrkan.
AdressSvenska kyrkan.
Servicebyrån Västerås stift
79160 FALUN
KontorsadressServicebyrån Västerås stift
Jobbnummer 4372888
Observera att sista ansökningsdag har passerat.