Redovisningsekonom till vår kund inlumi

Hero AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
2022-02-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Redovisningsekonom till vår kund inlumi" (publicerad 2022-02-18) ⬅️


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du ett strukturerat arbetssätt och tycker om att arbeta i en föränderlig miljö? Nu söker vi dig som har erfarenhet av redovisning och är en klippa på prioriteringar och ordning och reda!

Om bolaget

inlumi är en unik fullserviceleverantör av Enterprise Performance Management & Analytics-tjänster - från rådgivning och implementering till drift. Med deras kombinerade finans- och teknikexpertis hjälper de sina kunder att prestera på sitt bästa sätt genom att göra det möjligt för dem att förstå sitt företags finansiella data - nyckeln till deras framtida framgång. De tar sina kunder till nästa nivå av Performance Management och Analytics - för att möjliggöra välgrundat beslutsfattande. inlumi-kulturen präglas av professionalism, entreprenörskap och laganda - att i slutändan sträva efter att överträffa sina kunders förväntningar.

Möjligheter

Du har nu möjlighet att få arbeta i ett starkt växande bolag i en roll där du får chansen att vara med i en utveckling av tjänsten och dess arbetsuppgifter.

Om rollen som redovisningsekonom

I rollen som redovisningsekonom kommer du att tillhöra företagets Nordiska Group Shared Service och rapportera till Finance Manager Nordic. Företaget sitter i trevliga lokaler på Kungsholmen i Stockholm. Rollen innefattar ett brett arbete inom redovisning. Dina arbetsuppgifter kommer att variera mellan löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra samt fakturering.

Exempel på övriga arbetsuppgifter kan vara

• Kontraktsadministration
• Månatliga avstämningar
• Delaktighet i utvecklandet av nya rutiner
• Delaktighet i implementering av nya system för verksamheten
• Ansvarig för mottagande av kunder och besökare
• Hantering av telefonsamtal och intern kommunikation
• Visst kontorsansvar
• Delaktighet i planering/genomförande av utbildningar och events som hålls i bolagets lokaler

Om dig

För att lyckas i rollen som redovisningsekonom tror vi att du har minst 5 års erfarenhet av redovisning sedan tidigare. Du har arbetat självgående i processer och trivs med en varierad och föränderlig miljö. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att du är strukturerad, kvalitetsmedveten och noggrann. All kommunikation internt sker på engelska och du behöver således vara flytande i språket i såväl tal som skrift. Du bör hantera Officepaketet på en god nivå samt ha vana av att arbeta i något/några ekonomisystem. Du kommer att ha många och breda kontaktytor vilket ställer krav på att du är öppen, relationsskapande och initiativtagande. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av redovisning gentemot den nordiska marknaden.

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17. Start är så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. Bolaget har trevliga lokaler på Kungsholmen i centrala Stockholm.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-02-07

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hero AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hero AB (org.nr 556797-2533), http://www.hero.se

Arbetsplats
Hero

Kontakt
Amanda Wyser
amanda.wyser@hero.se
072 991 88 58

Jobbnummer
6318115

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: