Redovisningsekonom för konsultuppdrag med start omgående
sharper / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos sharper i Stockholm,
Upplands Väsby,
Södertälje,
Norrköping,
Motala eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2018-04-16Om företagetTill vårkund söker vi nu en redovisningsekonom. Företaget är ett större bolag beläget iUpplands Väsby.
Detta är ett konsultuppdrag på 7-8 månader med start omgående. Omfattningen är omkring 50%.
ArbetsuppgifterDu kommer ingå i företagets ekonomiavdelning och arbeta självständigt med löpande redovisning. Du kommer även att jobba aktivt med bokslut.
ProfilVi söker dig som är utbildad inom ekonomi och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Meriterande för tjänsten är erfarenhet av IFS.
Som person är du strukturerad och ansvarsfull. Du är noggrann till ditt sätt och drivs av att leverera bästa möjliga resultat.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta Ida-Maria Rundén på telefonnummer +46 (0) 73 031 95 90. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om ossSharper är ett nordiskt konsult- och rekryteringsbolag specialiserade på kvalificerat urval av specialistpositioner samt ledande befattningar. Sharper ingår i koncernen The Creativity Family Oy som grundades i Finland 2005. Sharper är verksamma inom Sales & Marketing, Finance, Engineering & Supply chain samt Back office.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIDA-MARIA RUNDÈN
ida-maria.runden@sharper.se +46 (0) 73 031 95 90
Företagsharper
Adresssharper
Lindhagensgatan 74
11218 Stockholm
KontorsadressLindhagensgatan 74, Stockholm
Jobbnummer 4086047
Observera att sista ansökningsdag har passerat.