Receptionsansvarig till Mall of Scandinavia sökes!
Middlepoint / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Middlepoint i Stockholm,
Solna,
Täby,
Norrtälje,
Uppsala eller i
hela Sverige Receptionsansvarig till Mall of Scandinavia sökes!
Vi ska göra skillnad och det innebär att vi alltid vill mer! Middlepoint erbjuder professionell service med känsla för det lilla extra och därför ställer vi höga krav på våra medarbetare. Nu söker vi likasinnade som med serviceanda och flexibilitet vill ta sig an rollen att bli vår nya servicekonsult. Middlepoint har nominerats till Dagens Industris Gasell pris 2014, 2015, 2016 och 2017.
Publiceringsdatum2018-02-16Dina arbetsuppgifterRollen är en mångsysslande roll som arbetar dagligen för att säkerställa service, ordning och trivsel för kunderna och medarbetarna. Du kommer vara ansiktet utåt för hela köpcentrumet och dagligen kommunicera med köpcentrumet alla besökare samt centrumledning.I vårt team måste man kunna arbeta självständigt. Vi sätter värderingarna motivation, utveckling, mål och arbetsglädje högt. Givetvis brinner du för service lika mycket som Middlepoint. Vi levererar Stockholms bästa serviceprofiler!
Grundkrav
Som receptionsansvarig är du en del av serviceupplevelsen för såväl besökare och medarbetare. Kunden eftersträvar en arbetsplats i världsklass och som ska ge besökare en upplevelse utöver det vanliga. Du kommer vara en del av denna upplevelse vilket kräver god samarbetsförmåga, lyhördhet, flexibilitet och ett gott humör. I ditt arbete är du prestigelös och jobbar för att leverera bästa möjliga service båda individuellt och som ett team.För att passa i rollen tror vi att du är brinner för att arbeta med service, gillar att ha flera projekt på gång samtidigt, trivs med dynamiskt arbete och har kunskap och erfarenhet från ett serviceyrke sedan tidigare. Arbetet innebär ett stort mått eget ansvar men även frihet att själv strukturera tid och arbetsuppgifter utifrån överenskommen planering. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb, i trevlig miljö och med glada och serviceinriktade kolleger.
Vi söker dig som:
Är ansvarsfull, noggrann och strukturerad
Tycker om att skapa och bygga långsiktiga relationer
Är flexibel och alltid är redo att leverera det lilla extra
Är positiv, har skinn på näsan, är stresstålig och lösningsorienterad
Arbetstid
Anställningen är heltidsanställning tillsvidare med sex månaders provanställning. Arbetstiderna är förlagda till centrumets öppettider vilket innebär att du arbetar vardagar och varannan söndag. På vardagarna öppnar du receptionen ena veckan och arbetar då ca 08.00-16.00 för att sedan stänga receptionen andra veckan och då arbetar ca kl 13.00-21.00. Är du vår nya servicekonsult, ansök med CV och personligt brev till oss!
Varaktighet, arbetstid
Heltid start mars 2018
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Klevedalen
sofia.klevedalen@middlepoint.seFöretagMiddlepoint
AdressMiddlepoint
Norrlandsgatan 23
11143 Stockholm
KontorsadressNorrlandsgatan 23, Stockholm
Jobbnummer 3969997
Observera att sista ansökningsdag har passerat.