Receptionister för sommarjobb och extrajobb i centrala Stockholm
Bemannia Kontor / Receptionistjobb / Stockholm
2015-05-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionister för sommarjobb och extrajobb i centrala Stockholm" (publicerad 2016-04-04) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är Du en strukturerad receptionist som söker ett extrajobb? Kanske studerar du eller jobbar deltid/kvällar? Bemannia söker nu ett par receptionister som kan jobba extra vid behov samt sommarjobba under semestertider hos våra kunder i Stockholm.
Som konsult hos på Bemannia hjälper vi Dig att öppna dörrarna mot arbetsmarknaden där Du får chans att skapa ett bredare kontaktnätverk. Här har Du möjlighet att visa framfötterna och växa i din yrkesroll.
Publiceringsdatum2015-05-08ArbetsuppgifterSom receptionist fungerar du som vår kunds ansikte utåt. Du kommer bland annat att arbeta med att ta emot besökare, in/utregistreringar, ta emot och registrera felanmälningar, besvara och förmedla telefonsamtal, ansvara för inkommande post samt tillverkning av behörighetskort, kvittenslistor och registerhantering. Vidare ansvarar du för beställningar av kontorsmaterial, fakturahantering, enhetens tjänstebilar samt övrigt förekommande arbetsuppgifter för reception och kontorsservice.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av arbetsuppgifter inom reception och kontorsservice
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort är ett krav
Vi ser gärna att du studerar eller har någon annan huvudsaklig syssla.
Dina personligha egenskaper:
Som person är du utåtriktad och har en positiv attityd. Bor du centralt i Stockholm är detta ett plus. Du trivs med att hjälpa andra och har en hög serviceanda, är ansvarfull, har ett bra ordningssinne och är noggrann. För att trivas med uppdraget som receptionist måste du gilla att ha många bollar i luften samtidigt, vara van att göra omprioriteringar och vara flexibel.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (
www.bemannia.se/cvregistrering ), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till
jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: "Receptionist extra Stockholm"
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaKörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Heltid Sommarjobb
ErsättningFast Lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-19
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@bemannia.seKlicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinus Lindersjö
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 2284427
Observera att sista ansökningsdag har passerat.