Receptionist? Vi hittar rätt uppdrag till dig!
KFX HR-partner Göteborg AB / Receptionistjobb / Göteborg
2018-01-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist? Vi hittar rätt uppdrag till dig!" (publicerad 2018-10-23) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Halmstad eller i
hela Sverige Om tjänsten
Just nu söker vi nya engagerade medarbetare till pågående och kommande uppdrag inom reception och kontorsservice. Vi söker dig som gillar att ha ett stimulerande arbete med varierande arbetsuppgifter och kundkontakter. Är du engagerad, ordningssam och professionell? Brinner du för att hjälpa kunder och kollegor? Då ser vi fram emot din ansökan!
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner men arbeta detid eller heltid hos en av våra kunder i Göteborg!
Om företaget
KFX HR-Partner är ett Auktoriserat Bemanning och Omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som Konsult. Som Konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som receptionist är du spindeln i nätet och ska kunna ha många bollar i luften samtidigt som du ger service med ett leende på läpparna. Några av de dagliga arbetsuppgifterna är att hjälpa besökare/gäster, svara i telefon och på mail, sortera post, översyn av lokaler samt i övrigt förekommande administrativa uppgifter.
Som receptionist är du både vår kund och KFXs ansikte utåt. Vi ställer därför höga krav på socialkompetens, noggrannhet och service.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet.
Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig, ödmjuk, ordningsam och prestigelös.
Vi genomför personlighets- och kunskapstester samt bakgrundskontroller på alla våra slutkandidater.
Övrigt
Start: omgående med hänsyn för uppsägningstid
Arbetstid: måndag-fredag
Placering: Göteborg
Anställning: Deltid/Heltid
Intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag på kfx.se
Vid frågor kontakta Paula Jansson på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-01-23ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-28
Ange följande referens när du ansöker: 3064
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPaula Jansson 031-711 98 00
FöretagKFX HR-partner Göteborg AB
AdressKFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6
Jobbnummer 3920035
Observera att sista ansökningsdag har passerat.