Receptionist till vår kund i City

Arena Personal Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-07-18

Om tjänsten
Nu söker vi en receptionist till vår kund i City.
Är du flexibel och strukturerad och brinner för service? Då kan denna tjänst vara något för dig.

I din roll kommer du bemanna och arbeta i vår kunds reception och ha omväxlande arbetsuppgifter.
Det kommer ställas höga krav på att du kan hantera många olika arbetsuppgifter samtidigt.

I rollen ingår bl.a.
• Serva och ta emot, hänvisa och samordna gäster och besökare.
• Ge teknikstöd till kunder, konsulter och intern personal.
• Ansvara för enklare leverantörsbeställningar och andra mindre inköp.
• Hantera post och paket och in och utgående post.
• Hjälpa till med rumsbokningar via Outlook-kalender.
• Förbereda möten och seminarium.
• Ansvara för trivseln i allmänna utrymmen och för två mindre kök och lunchrum.
• Hjälpa till med diverse uppgifter inför interna/externa möten som duka, ta hand om disk mm.
• Vid behov hjälpa till med bokning av resor och hotell.
• Hjälpa till med kontorsservice som skrivhjälp, kopiering av dokument, korrekturläsning, utskick till kunder och myndigheter mm.

Tjänsten är på heltd och arbetstiderna är måndag-torsdag kl 08:00-17:00, samt fredagar kl 08:00-16:00.

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd hos Arena Personal men arbetar din tid ute hos vår kund.
Uppdraget startar senast 9 september och beräknas pågå på lång sikt med goda möjligheter till förlängning.

Profil
Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet från att arbeta i reception och med administration och har en positiv inställning till service.
Du är en vad datoranvändare av Office-paketet och behärskar svenska i tal och skrift.

Som person är du flexibel, professionell och serviceinriktad.
Du är även strukturerad, organiserad, ansvarsfull och van att ha många olika arbetsuppgifter.
Du ser det som en självklarhet att hjälpa till med stort som smått.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-08-23
Ange följande referens när du ansöker: 6823
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Andreas Rudberg

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Lindhagensgatan 133
10425 Stockholm

Kontorsadress
Lindhagensgatan 133

Jobbnummer
4845641

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: