Receptionist till välkänd skönhetskedja
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist som vill arbeta under juni, juli och augusti med stor möjlighet till förlängning i höst. Tjänsten är på heltid med start den 24e maj. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vår kund har sedan starten på 70-talet blivit en betydande aktör på den svenska kosmetik och skönhetsmarknaden med butiker och verksamheter i flertalet länder. Då deras nuvarande receptionist ska flytta till annan ort söker de nu en ny stjärna som vill bli en del av deras internserviceteam. Som receptionist tar du inte bara emot besökare och får dem att känna sig välkomna, du stöttar även marknadsavdelningen med sociala medier och arrangemang som berör internutbildningar och workshops.
Detta är en möjlighet för dig som brinner för service och vill få in foten på ett väletablerat och modernt företag.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.
Publiceringsdatum2017-05-12ArbetsuppgifterSom receptionist kommer du att arbeta med sedvanliga receptionsuppgifter så som att svara i telefon, ta emot besökare, boka konferensrum samt göra och ta emot beställningar av mat och kontorsmaterial. Du kommer även att göra felanmälningar av kontorets utrustning, se till att allt är fräscht i köket och fylla på samt rengöra kaffemaskinen. Som receptionist hos vår kund kommer du även att ansvara för kreativa texter och marknadsföra deras varumärke via Facebook.
Du kommer även att:
• Ansvara för posthantering
• Hjälpa till vid utbildningar och konferenser
• Förbereda och skicka pressutskick
• Godkänna fakturor
• Ansvara för leverantörsavtal
VI SÖKER DIG SOM
• Har arbetat i reception eller som kontorsansvarig tidigare
• Kan arbeta hela sommaren, 1 juni-31sugusti
• Kan uttrycka sig väl på svenska i både tal och skrift
Det är meriterande om du:
• Har arbetat med marknadsföring via sociala medier
Som person är du prestigelös, lösningsorienterad och effektiv. Du tycker även om att hålla ordning och reda samt sprida positiv energi till dina kollegor.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningPersonlig lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Jobbnummer 3495687
Observera att sista ansökningsdag har passerat.