Receptionist till Stockholm

Rikshem AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rikshem AB i Stockholm, Solna, Södertälje, Sigtuna, Uppsala eller i hela Sverige

Vi söker nu en vikarierande receptionist till Rikshems huvudkontor i Stockholm! Du som receptionist erbjuds möjligheten att växa på ett expansivt och spännande företag i fastighetsbranschen, på en trivsam arbetsplats mitt i centrala Stockholm.

Som receptionist har du en central roll på huvudkontoret, då du är ansiktet utåt och tar emot alla besökare. Du hanterar diverse administrativa uppgifter inom kontorsservice så som post, bud och inköp av förbrukningsvaror. Du ansvarar för att lokalerna är välkomnande och trevliga, genom att bland annat hantera pentryn och konferensrum. Du ger även support till ledningsgruppen och sköter administration kring bland annat resor. Den praktiska planeringen av konferensarrangemang kommer också att ingå som en del i ditt arbete.

Vi söker dig som har

• Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• Förmågan att ge god service i alla lägen
• Mycket goda kunskaper i Officepaketet

Som person tror vi att du som söker tjänsten är framåt och trivs i en miljö där du ständigt får möta och skapa kontakt med nya människor.

För att passa i rollen är du prestigelös, initiativrik, trivs med att arbeta administrativt och självständigt. Du är flexibel, stresstålig och har bibehållen känsla för service även i lägen där du har många olika uppgifter att hantera. Rikshem strävar efter ökad mångfald och därför söker vi dig som kan bidra med nya perspektiv, värdesätter olikheter och förstår hur dessa påverkar dig själv och andra.

Rikshem ägs av Fjärde AP-fonden och AMF. Vi erbjuder bostäder och samhällsfastigheter på ett flertal orter i hela Sverige. På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden pålitlighet, utveckling och långsiktighet. Som arbetsgivare kännetecknas vi av en dynamisk miljö och korta beslutsvägar. Vi erbjuder stora möjligheter till personlig utveckling för dig som har drivkraft och engagemang. Detta bidrar till att vi i undersökningar röstas fram till en av de mest attraktiva arbetsgivarna i branschen.

Tjänsten är ett vikariat på deltid, 75 %, som varar i ca ett år, preliminärt från och med 1 mars 2017 till och med februari 2018. Som receptionist rapporterar du till kontorsansvarig.

Välkommen att skicka in din ansökan via Rikshems rekryteringsverktyg på www.rikshem.se/jobb. Sista ansökningsdag är den 30 november 2016. Urval sker löpande. För ytterligare information om tjänsten vänligen kontakta Karin Jansson, Kontorsansvarig, på karin.jansson@rikshem.se.



Vi behöver inte hjälp av rekryteringsföretag i denna rekrytering och undanber oss därför sådana förfrågningar.

Varaktighet, arbetstid
Deltid -

Publiceringsdatum
2016-11-09

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rikshem AB

Adress
Rikshem AB
Vasagatan 52
11120 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 52

Jobbnummer
3150694

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rikshem AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rikshem AB: