Receptionist till Segulah på deltid
Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Segulah grundades 1994 och är idag rådgivare till tre riskkapitalfonder. Investerare i fonderna är ett antal svenska och utländska institutioner. Idag har Segulah ca. 20 anställda och sitter i fina lokaler i centrala Stockholm.
Publiceringsdatum2010-06-15Dina arbetsuppgifterSom receptionist hos Segulah är du bland annat ansvarig för att välkomna besökare och svara i telefon samt för post och budhantering. Vidare förbereder du inför möten, inköp av luncher samt ansvarar för att kontoret ser snyggt och prydligt ut. I din roll ingår även att vara behjälplig med bland annat administrativt arbete som exempelvis kopiering/scanning och inbindning av presentationer. Du kommer arbeta tillsamans med en annan receptionist som arbetar heltid på Segulah.
Bakgrund
Du har ett till två års arbetslivserfarenhet av receptionistyrket eller som konferensvärdinna, gärna från kontorsmiljö. Du är van vid att se vad som behöver göras och hanterar med lätthet flera arbetsuppgifter samtidigt. Du drivs av att få andra människor att trivas och gör gärna det lilla extra för att så ska bli fallet. Du har mycket goda kunskapar i engelska och svenska, både verbalt och skriftligt. Du har även goda kunskaper i Officepaketet.
Dina personliga egenskaperSom person är det viktigt att du är öppen, serviceinriktad, professionell och prestigelös. Du är representativ och kommunicerar lätt med såväl besökare som medarbetare. Det är viktigt att du har lätt för att prioritera, ta egna initiativ, är stresstålig samt noggrann och ansvarstagande. Vidare värdesätter du att ha snyggt omkring dig och ska vara en person som alltid ligger steget före alla andra.
Övrig informationTjänsten är på 60 procent. Du kommer arbeta måndag till torsdag 08.00-14.30. Det är dock viktigt att du är flexibel och vid behov kan hoppa in andra dagar och tider. Glöm inte bort att motivera varför just du passar för tjänsten och varför arbetstiderna passar dig.. Vidare kommer du vara anställd hos Inhouse. Tjänsten ska tillsättas omgående och kommer att vara en inhyrning som löper på tillsvidare.
Du söker tjänsten via Inhouse hemsida,
www.inhouse.seArbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktDavid Artberg, Konsultchef, 08-52 22 33 13,
david.artberg@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
11438 STOCKHOLM
KontorsadressGrev Turegatan 30
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-52223310
Faxnummer: 08-52223306
Jobbnummer 677332
Observera att sista ansökningsdag har passerat.