Receptionist till Platzer Lindholmen med start slutet av januari
KFX HR-partner Göteborg AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Halmstad eller i
hela Sverige Om tjänsten
Är du en person som trivs med att arbeta självständigt och att vara ansiktet utåt? Då är det dig vi söker som receptionist till vår Platzer reception på Lindholmspiren. I din roll som receptionist är det viktigt att du är initiativtagande och trivs med ett lugnare tempo. Du erbjuds nu möjligheten att organisera en kundorienterad reception.
Tjänsten är på heltid måndag-fredag kl. 07.45-16.45, tillsvidare. Önskad start 28/1-2019.
Om företaget
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som Konsult. KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som receptionist är du ansiktet utåt för flera av Platzer Fastigheters kunder i ett företagshus, därav tror vi att det är av stor vikt att du är en glad och social person. De dagliga arbetsuppgifterna består av att hjälpa besökare, bemöta kunder, sköta telefonväxel och mail, översyn av lokaler samt posthantering. Du har även hand om bokning av konferensrum och förberedelser inför möten.
Kvalifikationer
Vi söker dig som är servicemedveten och vill ge alla kunder ett bra bemötande. Det är av vikt att du som person trivs med ett lugnt tempo och är trygg i att arbeta självständigt. Du kommer att skapa dina egna strukturer och organisera receptionen. Vi ser gärna att du är van att ta eget ansvar och gillar ordning och reda i ditt arbete. Det är även meriterande att vara händig och kunna ta tag i det som behövs göras.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har en hög social kompetens och är servicemedveten. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig, ödmjuk och ordningsam.
Övrigt
Start 28/1-2019 med hänsyn till uppsägningstid
Placering, Lindholmen
Anställning, Tillsvidare.
Intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag på kfx.se
Vid frågor kontakta Paula Jansson på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-01-03ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-06
Ange följande referens när du ansöker: 3506
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPaula Jansson 031-711 98 00
FöretagKFX HR-partner Göteborg AB
AdressKFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6
Jobbnummer 4536409
Observera att sista ansökningsdag har passerat.