Receptionist till internationellt företag i Stockholm

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
2025-01-08


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2025-01-08

Om tjänsten
Är du en serviceinriktad person som trivs i en roll med många kontaktytor? Vill du vara ansiktet utåt för en välmående och internationell organisation? Då har vi tjänsten för dig!

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist hos oss får du en varierad och ansvarsfull roll där du är den första personen som både kollegor och besökare möter. Du ser till att kontoret fungerar smidigt, hanterar inkommande samtal och hjälper till med diverse administrativa uppgifter. En typisk arbetsdag kan inkludera att öppna kontoret, förbereda konferensrum, hantera beställningar och supportera medarbetare i frågor som rör kontoret. Du arbetar i nära samarbete med vår Facility Manager och tillhör företagets Facility-avdelning.

Du kommer att ansvara för att:

• Ta emot besökare och bemanna växeln.
• Säkerställa att kontoret är i toppskick och hantera beställningar som kontorsmaterial, fika och IT-utrustning.
• Hjälpa kollegor med skåp, inpasseringskort, statistik och övriga frågor.
• Stötta vid större möten genom att möblera lokaler och ordna förtäring.

Kvalifikationer
Vi söker dig som älskar att ge service och trivs i en roll där du får vara flexibel och lösningsorienterad. Du har en positiv inställning och ser inga problem som för stora eller för små. Vi värdesätter högt din arbetsmoral och ditt driv att bidra till verksamhetens utveckling!

Du är också:

• Administrativt lagd med en förmåga att hålla struktur och ordning.
• En lagspelare som trivs i en dynamisk arbetsmiljö.
• Bekväm med att tala och skriva flytande svenska och engelska.

Övrig information
Start: Omgående

Omfattning: Heltid, 40 timmar per vecka

Arbetstider: 8-17, måndag till fredag

Plats: Centrala Stockholm

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-02-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner

Jobbnummer
9091376

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: