Receptionist till Fritidsresor
Hero AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Fritidsresegruppen/TUI Nordic är en upplevelseorganisation. Att förverkliga semesterdrömmar är visionen som inspirerar företaget, och som har gjort passion till ett av deras kärnvärden. Oavsett uppdrag är det något särskilt med att ta hand om sina kunders mest värdefulla tid. Det skapar omtanke om både kunder och kollegor, en sorts medmänsklighet som blivit en naturlig del av företagets kultur. Fritidsresor har en informell atmosfär där man är sig själv, och där man bryr sig om varandra. En bransch i ständig rörelse skapar möjligheter att utvecklas och växa. Hela företagets organisation syresätts just nu av deras strävan att bli ledande inom online och digitala kanaler. Ett annat fokus är att bygga broar till deras systerföretag i världens största rese- och upplevelsekoncern TUI Travel.
Om jobbet
Som receptionist på företaget kommer du att ha en central roll på kontoret och se till att allt rullar på i kontorslokalen. Du är ansiktet utåt och kommer att arbeta i ett team på två personer.
Arbetsuppgifterna består bland annat av:
• Ta emot och registrera besökare
• Svara i telefon och förmedla koncernens samtal
• Sköta kontorslokalen och se till att allt rullar
• Boka konferensrum
• Beställa luncher och fika vid möten
• Budhantering
• Planera och serva evenemang och utbildningar
• Beställning av kaffe och tillbehör
• Underhålla hänvisningssystemet Vision 80/20 samt lägga upp och utbilda i deras röstbrevlådesystem
Möjligheter
Du erbjuds att arbeta i en spännande och kreativ organisation som ständigt har många projekt på gång. Du kommer att bli en del av ett företag med högt i tak och hög trivselfaktor. Det här är en bra möjlighet för dig som vill bredda dina kunskaper inom reception.
Publiceringsdatum2014-02-19KompetenserVi söker dig med gymnasialutbildning med erfarenhet av arbete inom reception. Vi ser gärna att du har god datorvana och kunskaper i Officepaketet. Vidare talar och skriver du svenska och engelska flytande.
Personliga krav
För att lyckas i rollen som receptionist är du utåtriktad, serviceminded och prestigelös. Du är en ansvarsfull person som ser och tar tag i saker som behövs göras. Vidare är du engagerad i ditt arbete och tycker om att ha mycket kontakt med människor.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Tjänsten är ett vikariat på heltid under kontorstider. Möjlighet till att arbeta 80% finns. Tillträde sker 28 april och uppdraget löper ut 31 augusti 2015. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero.
Hur söker du? Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Marielle Linder på telefon 08-684 252 32
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=394Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
KontaktMarielle Linder, Konsultchef 08-684 252 32
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM
KontorsadressLiljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM
Jobbnummer 1785183
Observera att sista ansökningsdag har passerat.