Receptionist till finansbolag i centrala Stockholm!
Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
För vår kunds räkning söker vi nu en receptionist. Tjänsten ska tillsättas omgående
Arbetsbeskrivning / Work Description
Som receptionist har du en viktig roll inom företaget. Till största delen består arbetsuppgifterna av att ta emot besökare och se till att alla konferensrum är iordningställda för dagens möten. Du har daglig kontakt med assistenter på de andra avdelningarna och har en dialog kring eventuella förändringar gällande dagens möten.
Du kommer förbereda teknik, pc, pc-kanoner, högtalartelefoner och allt som kunden önskar ha i respektive mötes rum. Tjänsten kan vara väldigt stressig tidvis så att vara ute i god tid är A och O i arbetet. Det är viktigt att du alltid är redo att serva både interpersonal och kunder på bästa sätt samt att du värdesätter att ha snyggt och prydligt omkring dig.
Din profil / Your profile
Vi söker dig som har ett öga för detaljer, brinner för service och tycker om att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Du värdesätter samarbete och är van att hantera många arbetsuppgifter samtidigt. För att trivas bör du vara självständig, initiativrik, noggrann och har hög social kompetens. Då rollen präglas av höga servicekrav är det viktigt att du alltid ligger steget före och ser vad som behöver göras.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från receptionistyrket från företag med högt ställda servicekrav. Då företaget verkar i en internationell miljö så talar du svenska och engelska obehindrat.
Övrigt / Other
Tjänsten avser heltid men du bör kunna vara flexibel i dina tider.
Detta är en inhyrning vilket innebär att du är anställd utav Inhouse men arbetar ute hos kund. Uppdraget är med start per omgående och kunden sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. Intervjuer kommer att ske löpande.
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2016-10-12ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1754
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Hamrin
caroline.hamrin@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 10, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3100067
Observera att sista ansökningsdag har passerat.