Receptionist till bank i centrala Stockholm
KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
2019-04-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist till bank i centrala Stockholm" (publicerad 2019-05-03) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Om tjänsten
I samarbete med ett av våra kundföretag söker vi nu en kompetent receptionist. Kunden är en internationell bank och finns belägen i centrala Stockholm. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på tillsvidarebasis.
Om företaget
Företaget är en internationell bank beläget centralt i Stockholm. På kontoret arbetar ca 50 medarbetare. Du kommer att arbeta tillsammans med en annan receptionist med ett delat ansvar för reception, service och kontoret.
Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att besvara telefon och e-mail samt ta emot besökare och sköta post- och budhantering. Tjänsten är utåtriktad vilket innebär att du kommer att ha många externa och interna kontakter. Du kommer även att ha visst kontorsansvar som innefattar beställning av kontorsmaterial och andra leverantörskontakter.
Vidare ansvarar du för ordningen på kontoret och ser till att det alltid är representativt och välvårdat. Arbetsuppgifterna är av varierande karaktär och innefattar viss administration och andra uppgifter som eventuellt kan behöva utföras inom verksamheten.
Kvalifikationer
Du har minst två års erfarenhet av att arbeta i en reception och har fullgjord gymnasieutbildning. Du är van vid att arbeta självständigt och har förmågan att ta eget initiativ. Det är en självklarhet för dig att vara professionell, flexibel och serviceminded.
Vidare har du en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Den person vi söker trivs i en korrekt miljö där det ställs krav på hög standard vad gäller utförande, prestationer och framträdande. Kundfokus och kvalitet är ledord i verksamheten.
Då tjänsten är utåtriktad ser vi det som positivt om du är en duktig kommunikatör i både tal och skrift. Företaget verkar i en internationell miljö och av den anledningen är det även viktigt att du har goda kunskaper i engelska.
Övrigt
Du blir tillsvidareanställd hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund. Du arbetar kontorstider. Vi erbjuder dig förmåner som friskvårdsbidrag och Rikskort. Uppdraget startar början juni, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Slutkandidat kommer att genomgå en bakgrundskontroll. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare, Susanne Järleby på 08-663 99 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-04-08ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 3695
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusanne Järleby
FöretagKFX HR-partner Stockholm AB
AdressKFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 38
Jobbnummer 4718745
Observera att sista ansökningsdag har passerat.