Receptionist sökes till heltidsuppdrag på en investmentbank
Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om tjänsten:
Ryska Posten Bemanning söker nu för kunds räkning en receptionist till en partnerägd investmentbank med huvudkontor i centrala Stockholm, beläget i ljusa toppmoderna lokaler med vacker utsikt över staden. Företaget har omkring 40 anställda och medelåldern är drygt 30 år. Du kommer att arbeta i ett team tillsammans med en konferensvärdinna.
Du som receptionist kommer att arbeta med sedvanliga receptionssysslor så som att ta emot besökare, svara i telefon, boka bud, beställa material, enklare ekonomiuppgifter och ansvara för att kontoret är snyggt och prydligt.
Arbetstiden är 08.00-17.00 eller 09.00-18.00 vardagar, måndag - fredag.
Vem söker vi:
Kravet är att du tidigare har arbetat som receptionist. Du har goda kunskaper i Officepaketet och talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Som person är du social, positiv och flexibel. Du är även driven, självgående och serviceinriktad. Du är mycket strukturerad och har enkelt för att prioritera dina arbetsuppgifter. Viktigt att du är prestigelös och inte rädd för att hugga i där det behövs.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2015-12-22ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63 B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63 B
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2590907
Observera att sista ansökningsdag har passerat.