Receptionist sökes inom kontorsservice med stora utvecklingsmöjl
Uniflex Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
2017-08-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist sökes inom kontorsservice med stora utvecklingsmöjl" (publicerad 2017-08-08) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Jobbeskrivning
Är du service-minded, teknisk kunnig, ambitiös och söker ett jobb i en representativ och professionell miljö med stora utvecklingsmöjligheter? Uniflex söker nu en 2 facility coordinators för arbete inom kontorsservice i Kista. Tjänten är mycket varierande, utvecklande, långsiktig och på heltid med start 28 augusti.
Arbetsuppgifter:
• hantera kundens telefonnummer, beställningar, abonnemang
• uppriggning av mötesutrustning
• bokning av konferensrum
• catering-beställningar
• fakturering av interna kunder
• uppdatering av sociala medier
• vara behjälplig jämtemot kunder i största allmänhet
Meriterande erfarenheter:
• Streaming (direktsända web-möten)
• Ljudteknik (mixerbord och inställning av mikrofoner inför möten)
• Hantering av AV-utrustning.
Personerna vi söker ska ha:
• Administrativ datorvana
• Engelska kunskaper: flytande i tal & skrift
• En representativ och professionell framtoning
• Ett högt säkerhetstänk
• Ett bra öga för problemlösning
Viktigt att du har en välkomnande framtoning då du kommer vara besökares första intryck av företaget. Du kommer att ingå i ett team som jobbar med kontorsservice. Ni kommer tillsammans hjälpas åt och vara till hands för övrig befintlig personal. Det innebär många olika praktiska arbetsuppgifter så som mindre flyttar av möbler/utrustning, post/godshantering, hantering av printern, arkivmaterial och övriga administrativa kontorssysslor.
Tjänsten är heltid, måndag - fredag, kontorstider
Startdatum: 28 augusti
Timlön
Vi tror att du som söker är en person med hög social kompetens, professionell attityd och stor ansvarskänsla. Du är van att jobba självständigt och duktig på att ta egna initiativ. Krav för tjänsten är att du vill jobba långsiktigt, och kan börja jobba fr.o.m. 28 augusti. Intervjuer sker löpande fram tills dess, så varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Personliga egenskaper
Tjänsten ställer höga krav på att du har en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god problemlösningsförmåga. Du är orädd och har förmåga att ta egna initiativ när det behövs. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende. Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du är kommunikativ.
Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-08-02ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-30
Ange följande referens när du ansöker: 36971
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMadelene Ottosson
FöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Box 7014
12107 Stockholm-Globen
KontorsadressBox 7014
Jobbnummer 3623682
Observera att sista ansökningsdag har passerat.