Receptionist på uppdrag till ledande byrå i Stockholm

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om rollen
I rollen som receptionist har du en central roll på kontoret, du är företagets ansikte utåt, tar emot, välkomnar och tar hand om externa besökare såväl som interna kollegor. Affärsverksamheten hos vår kund vilar på en kompetent och effektiv supportorganisation som arbetar med förstklassig service där du får vara med och bidra till en förstklassig supportfunktion.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara, men begränsas inte till:

• Ta emot gäster och besökare och visa dem tillrätta.
• Ta emot inkommande samtal till växeln.
• Ansvara för kontorets access behörigheter.
• Larma på och av.
• Bokning och avbokning av konferensrum samt ansvarig för kommunikation till konferensvärdinnor vid sena bokningar.
• Ansvara för att väntrummet alltid ser trevligt och städat ut samt att levererade tidningar placeras i bokhyllan i väntrummet.
• Administration av receptionens mejl.
• Post & budhantering.
• Ansvara för konferensmaterial.
• Koordinering av uppvaktning (födelsedagar, nyanställda).
• Koordinering av lunch och massage.
• Support vid closing och signing (utskrivt).
• Ansvara för bokning av onsdagsfika.
• Beställning av taxi.
• Ansvara för att medicinskåpet är påfyllt.
• Ansvara för att receptionspärmen är uppdaterad.
• Supportera i konferensen vid behov.
• Upplärning av växel och reception.

Vem söker vi
Vi söker dig med tidigare arbetslivserfarenhet av rollen som receptionist och gärna annat serviceyrke. Som person är du utåtriktad, tillmötesgående och hittar snabbt lösningar på uppkomna problem. Vidare skapar du naturligt kontakter och underhåller relationer. För att vara rätt person i den här rollen behöver du vara serviceinriktad, lugn och uppmärksam i ditt bemötande. Vidare har du ett intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra där du gärna gör det där lilla extra för att leverera bästa möjliga service. Du är flexibel i ditt arbete och har lätt för att anpassa dig till nya direktiv. Du är en kollega som bidrar med positiv energi, trivs i en professionell miljö med stundvis högt arbetstempo.

Du erbjuds
Du erbjuds en spännande tjänst där arbetet omfattar professionell service med en internationell prägel. Du kommer ha en viktig funktion i ett högpresterande team och får möjlighet att arbeta med kompetenta kollegor som drivs av utveckling och engagemang.

Detta är ett kortare konsultuppdrag där du erbjuds en visstidsanställning på 2-6 månader med relativt omgående start. För rätt person finns det även möjlighet till direktrekrytering efter denna tidsperiod. Du kommer att vara anställd hos oss på Jurek Rekrytering & Bemanning och arbeta hos vår kund i centrala Stockholm. För frågor om tjänsten går det bra att kontakta ansvarig konsultchef Felicia på felicia.pettersson@jurek.se. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.



Sökord: kontorsassistent, office coordinator, reception, konferens

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jurek Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 556694-5324), http://www.jurek.se/

Jobbnummer
7512726

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: