Receptionist på heltid till Lynxeye AB
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
2018-01-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist på heltid till Lynxeye AB" (publicerad 2018-01-19) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för Lynxeyes räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Lynxeye är en global byrå inom Management Consulting som arbetar med att bygga upp varumärken. Lynxeye hjälper andra företag att sätta strategier och insikter för att bygga upp ett starkt varumärke. Företagets vision är att hjälpa varumärken att utvecklas till en ny nivå i sin bransch. Lynxeye har kunder över hela världen och kontor i Stockholm, London och Singapore. Nu söker de en social och serviceinriktad receptionist, arbetsuppgifterna innebär allt ifrån att ta emot gäster till att anordna event och hantera olika administrativa arbetsuppgifter. På Lynxeye kommer du att få arbeta med drivna människor i en fartfylld organisation, med grundvärderingar som ödmjukhet och passion.
Kunden sitter i moderna lokaler centralt i Stockholm och arbetstiderna är 08:00-17:00. Det finns även möjlighet att arbeta extra på kvällstid som värdinna under fokusgruppen.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
• Ta emot och välkomna besökare och kunder
• Svara på inkommande samtal
• Boka konferensrum, bud och resor
• Förbereda konferensrum inför möten
• Se till att det är snyggt i företagets lokaler
• Anordna konferenser, nätverksträffar och event
• Ansvar över kontorsutrustning och kontakt med leverantörer
• Olika administrativa arbetsuppgifter.
VI SÖKER DIG SOM
• Har erfarenhet av reception och / eller konferens.
• Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
• Är en sann teamplayer
• Har goda kunskaper i Officepaketet
Som person är du social, prestigelös, initiativtagande och serviceinriktad. Du är positiv, hjälpsam och har förmågan att arbeta både i team och självständigt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2018-01-18ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63C
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63C
Jobbnummer 3910578
Observera att sista ansökningsdag har passerat.