Receptionist på heltid, Stockholm
KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
2016-05-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist på heltid, Stockholm" (publicerad 2017-03-17) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-05-06Om tjänstenKFX HR-Partner rekryterar idag receptionister för kommande uppdrag på heltid med placering i Storstockholm. Vi har flera kunder som efterfrågar receptionister med tidigare erfarenhet av service för både inhyrning och direktrekryteringar.
Vi vill komma i kontakt med dig som söker en heltidstjänst som receptionist och har möjlighet att börja arbeta relativt omgående.
KFX HR-partner är ett väletablerat bemanning- och rekryteringsföretag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Med ett brett nätverk och stort engagemang kan vi erbjuda intressanta och spännande tjänster inom områden som service, administration, ekonomi och HR.
Viktigast för oss är att våra medarbetare trivs och känner sig trygga i sin anställning. Som konsult hos KFX HR-partner erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och kollektivavtal. Det ser vi inte som en förmån, utan som en självklarhet!
Om företagetBland våra kunder hittar du spännande företag inom bland annat spelutveckling, media, IT, bank och finans samt management konsultbranschen. Vi arbetar med både små, stora och internationella företag samt medlems- och välgörenhetsorganisationer.
Dina arbetsuppgifterI rollen som receptionist ingår varierande arbetsuppgifter inom service, kontor och administration. Specifika arbetsuppgifter beror på uppdragets karaktär och vem kunden är. Vanligt förekommande arbetsuppgifter som receptionist är:
• Ta emot besökare, växelservice och mejlhantering
• Ansvara för att kontorets lokaler är representativa
• Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
• Sköta inköp av kontorsmaterial, mat och fika
• Posthantering, resebokningar och annan administration
• Springa ärenden, planera interna konferenser, fester och event
Kvalifikationer• Erfarenhet av service, gärna från butik, kundtjänst eller kontor
• Kunskaper i Microsoft Office
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande men ej ett krav, är om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem
Som person är du utåtriktad, har ett genuint intresse av människor och är serviceminded. Du sprider en positiv energi, ger ett professionellt intryck, är flexibel och har lätt för att snabbt sätta dig in i nya situationer och lösa problem.
Övrig informationUrval och intervjuer kommer att ske löpande för att matcha mot befintliga och kommande uppdrag. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2131
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartina Wahlgren
martina.wahlgren@kfx.seFöretagKFX HR-partner Stockholm AB
AdressKFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 38, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2829049
Observera att sista ansökningsdag har passerat.