Receptionist på deltid till OneMed AB
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Danderyd
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Danderyd,
Solna,
Sundbyberg,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Danderyd,
Solna,
Sundbyberg,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vill du ha ett varierande arbete med fokus på service, reception och administration samt arbeta 50% eller 75%? Är du en strukturerad, självgående och positiv person som skulle beskriva dig själv som prestigelös? Då har vi på Adecco uppdraget för dig med placering i Mörby!
OneMed är en ledande distributör av förbrukningsmateriel och vårdrelaterade tjänster till hälso- och sjukvården i Europa. Vi finns i tolv länder, har drygt 800 medarbetare och omsätter cirka 4 miljarder kronor. OneMed är en samarbetspartner som möjliggör bättre liv för patienter, underlättar vardagen för sjukvårdens medarbetare och bidrar till lägre vårdkostnader. Vi strävar efter att minska miljöpåverkan och att tillsammans med våra leverantörer förbättra arbetsvillkoren genom hela värdekedjan.
Publiceringsdatum2019-03-13Om tjänstenI tjänsten som receptionist fungerar du som spindeln i nätet. Du tar emot besökare på ett professionellt och tillmötesgående sätt och ser till att kontoret är representativt. I rollen ingår också internservice, vilket innebär beställning av kontorsmaterial, posthantering och att ansvara för de gemensamma utrymmena så som konferens- och mötesrum. Du kommer ha ett stort kontaktnät såväl internt som externt, din goda förmåga att kommunicera och koordinera kommer väl till användning. Arbetstiden är förlagd mellan kl.8:00 - 12:00. alt. kl.8:00-15:00
I din roll som Receptionist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Välkomna besökare
• Ta emot inkommande samtal
• Post- och budhantering
• Matbeställningar och servering
• Ansvara för inköp av kontorsmaterial
• Kontakt med leverantörer
• Administrativt stöd, t ex i projekt
• Arkivering
• Se över att kontorsytor är representativa såsom konferensrum, kök etc.
• Andra tillkommande arbetsuppgifter kan förekomma för rätt person
• Leverera hög service och vara en central funktion på kontoret
Om dig
För att trivas i tjänsten tror vi att du är professionell, utåtriktad och ansvarstagande. Du gillar att arbeta i ett högt tempo och bemöter alla på ett vänligt och trevligt sätt. Du är en person som gärna kommer med nya idéer och förslag på förbättringar och uppskattar mötet med människor. Du har avslutad gymnasieutbildning och har med fördel erfarenhet ifrån reception/administration eller annat service- eller kundrelaterat arbete. Vidare behärskar du det svenska och engelska språket väl och har god kommunikativ förmåga.
Viktigt för tjänsten är:
• Flytande svenska och engelska i både tal och skrift
• Serviceminded
• Administrativ erfarenhet
• Prestigelös
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Adecco
Tjänsten är på heltid och en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Tjänsten som Receptionist är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Leila Mekidiche på tel: 08-598 981 58
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Receptionist, 50%, administration, service, Stockholm, Adecco
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-12
Ange följande referens när du ansöker: ref-29259
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLeila Mekidiche 08-598 981 58
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA
KontorsadressSvetsarvägen 8
Jobbnummer 4666506
Observera att sista ansökningsdag har passerat.