Receptionist/orderhandläggare till Medicinteknisk Apparatur i He
Stockholms Läns Sjukvårdsområde Slso / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stockholms Läns Sjukvårdsområde Slso i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Medicinteknisk Apparatur i Hemmet (MAH) är en av tre resultatenheter inom Stockholms läns sjukvårdsområde som på uppdrag av Hälso- och sjukvårdsförvaltningen ansvarar för drift av en länsövergripande hjälpmedelsverksamhet med ansvar för medicinteknisk apparatur i hemmiljö såsom ventilatorer, hostapparater, slemsugar, syrgasapparater, CPAP-apparater, apnélarm, vissa diabeteshjälpmedel och hjälpmedel för infusion eller inhalation av läkemedel.
Våra lokaler (MAH) ligger i Solna.
Arbetsuppgifter:
Vi söker en medarbetare till vår kundenhet som ska jobba både i vår reception och som orderhandläggare.
I receptionen har vi drop-in för patienter gällande försäljning och service av medicinteknisk apparatur m.m. Som receptionist blir du en av tre personer som bemannar receptionen. Arbetsuppgifterna är varierande och innefattar bl.a. försäljning o utlämning av hjälpmedel, registrera kund- och arbetsorder för reparation, sköta inköp m.m. Du samarbetar med medicintekniska ingenjörer o lagerpersonal,
Som orderhandläggare består arbetsuppgifter i att registrera och administrera kund- och arbetsorder för reparationer, transporter samt leveranser till brukare och institutioner. Det ingår också att bemanna telefonen dit förskrivare, brukare och anhöriga ringer i ärenden som rör hjälpmedel samt hantera order och ha kontakt med leverantörer samt förskrivare.
Anställningsform:
Tills vidare. Provanställning på sex månader kan komma att tillämpas.
Kvalifikationer:
Vi söker en person som: har erfarenhet av att jobba i en reception med försäljning har erfarenhet av att hantera kundorder på ett företag eller organisation som levererar produkter erfarenhet från orderhandläggning inom hjälpmedelsverksamhet är önskvärt erfarenhet från hälso- och sjukvården är meriterande har datorvana från något affärssystem samt från MS Office (Word och Excel) har lägst gymnasiekompetens
Personliga egenskaper:
Du kommer att vara verksamhetens ansikte utåt vilket kräver att du är serviceinriktad, professionell, tillmötesgående och trevlig i ditt bemötande. Du är noggrann, ansvarsfull, flexibel och trivs med att arbeta med andra personalkategorier.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Övrig information:
Intervjuer sker fortlöpande under annonseringstiden.
Vi tillämpar flextid. För närvarande har vi friskvårdspeng på 3000: -/kalenderår.
Arbetsgivarens kontaktperson:
Verksamhetschef Annika Hagman, tfn 08-123 475 95
Facklig kontaktperson
Vision Ola Tellner, tfn 08-123 404 81
För mer information om vår verksamhet, besök vår hemsida:
www.mah.sll.seVaraktighet, arbetstid
Måndag-fredag Tills vidare
Publiceringsdatum2018-09-24ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnika Hagman 08-123 475 95
FöretagStockholms läns sjukvårdsområde SLSO
AdressStockholms läns sjukvårdsområde SLSO
Sundbybergsvägen 1 E
17173 Solna/Stockholm
KontorsadressSundbybergsvägen 1 E
Jobbnummer 4363929
Observera att sista ansökningsdag har passerat.