Receptionist/kontorsansvarig
QRtech AB / Receptionistjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos QRtech AB i Mölndal,
Göteborg,
Trollhättan,
Habo,
Jönköping eller i
hela Sverige QRTECH är ett framgångsrikt produktutvecklingsbolag som levererar tjänster och produkter baserade på elektronik, kraftelektronik och mjukvara. Våra uppdrag är ofta tekniskt utmanande och slutprodukterna måste fungera i krävande miljöer.
Kunderna finns inom alla områden där en kvalificerad produktutveckling efterfrågas. Vår framgång bygger på vårt stora kundengagemang och att vi verkligen bryr oss om våra kunder.
QRTECH är ett expansivt företag grundat 1997 med drygt 90 anställda. Vårt kontor ligger i Lackarebäck på gränsen mellan Mölndal och Göteborg.
Vi utmärker oss genom att erbjuda en unik kombination av konsulttjänster hos kund, kompletta projektåtaganden samt utveckling och serieleverans.
Vi söker nu en medarbetare till vår reception då vår nuvarande receptionist skall gå på föräldraledighet.
Publiceringsdatum2015-08-17Dina arbetsuppgifterSom receptionist/kontorsansvarig arbetar du kontorstider och kommer ansvara över reception och kontor. Detta innebär allt från ansvar för inkommande samtal, ta emot våra besökare, ansvara för post och pakethantering, felanmälan, inköp av fika och kontorsmaterial samt kontakt med samtliga leverantörer (exempelvis städbolag, fastighetsägare, tidningsprenumerationer och återvinning mm). Du kommer även att assistera ekonomiavdelningen i vanligt förekommande administrativa uppgifter. I arbetet ingår också att bistå företagsledningen i att sköta bokningar och liknande uppdrag. Det är med andra ord både högt och lågt då du även ser till att frukosten är framställd och bortplockad och att diskmaskinen är igång.
KvalifikationerUtbildning: Gymnasiekompetens (teoretisk linje
Erfarenhet: Minst 3 års erfarenhet av liknande tjänst
Språk: Du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska
Övriga krav: Mycket goda kunskaper i Officepaketet
Meriterande: Arbetslivserfarenhet av ett eller flera av de större ekonomisystemen för medelstora företag
Vem är du?
Du tycker om att jobba med människor, är lyhörd, tillmötesgående, serviceinriktad och uppmärksam. Du är även noggrann och gillar att ha ordning och reda omkring dig och har ett öga för att se vad som behöver göras samt tar tag i det. Du är nyfiken på att lära dig nya saker och beredd att ta i när det behövs. Du ska kunna arbeta i grupp såväl som självständigt. För att du ska passa in i vår företagskultur är en positiv attityd och en professionell inställning nödvändig.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi kan erbjuda dig ett omväxlande och roligt arbete i ett expanderande företag med trevliga kollegor. Vi sitter i nya fräscha lokaler på Flöjelbergsgatan i Mölndal.
Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid alternativt deltid 75% under minst 12 månader med eventuell förlängning.Tillträde i början av september eller enligt överenskommelse.
Har detta väckt ditt intresse och låter det spännande? Välkommen med din ansökan senast 31 augusti.
I den här rekryteringen jobbar vi med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen, så skicka gärna in din ansökan snarast.
Vi har valt att själva sköta rekryteringen till denna tjänst, och tackar därför nej till all eventuell hjälp från dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Klicka på länken för att söka jobbet:
http://www.saljpoolen.se/register.aspx?Module=1&AdvertGUID=06ce0ee9-500e-4208-a7a7-68cef1014633Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
FöretagQRTECH AB
AdressQRTECH AB
Flöjelbergsgatan 1 C
43135 Mölndal
KontorsadressFlöjelbergsgatan 1C
GÖTEBORG
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 031-7737600
Jobbnummer 2391491
Observera att sista ansökningsdag har passerat.