Receptionist/byråassistet Till En Digital Byrå
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist/byråassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist/byråassistent till deras kontor centralt i Stockholm. I rollen som receptionist/byråassistent kommer du ansvara för att välkomna besökare, svara i telefon, förbereda inför möten och hålla snyggt och prydligt på kontoret. Du kommer även ta emot och skicka paket, boka resor och mycket mer. Tjänsten är på heltid och arbeta måndag - fredag mellan kl. 08:00-17:00.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
Publiceringsdatum2018-09-06ArbetsuppgifterSom receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
• Ta hand om besökande
• Ta emot och sortera post samt hantera utgående post
• Hålla kontakt med olika typer av leverantörer såsom kaffeleverantörer, fruktbud, bud mm.
• Ansvara för beställning av kontorsmaterial
• Köra en besiktningsrunda i köket/allmänna lokalerna varje dag.
• Ordna med interna firanden såsom event, födelsedagar ochannat.
• Göra frukost varannan måndag i samband med måndagsmötena samt göra andra teamfrukostar på beställning.
• Förbereda fika och luncher mm. inför kundmöten.
• Hålla rent och prydligt i reception och kundcenterdelen under kontorstid.
• Se till att det finns förbrukningsvaror såsom mjölk, frukt, kaffe, te ochannat.
• Se över konferensrummen. Se till att all utrustning som tillhör konferensrummen finns och att stolarna står i ordning.
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
Som person är du självgående, proaktiv, har ett öga för detaljer och är den sociala stjärnan på kontoret. Du ska vara självständigt, noggrant och initiativtagande.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriela Montenegro
stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04
FöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4333355
Observera att sista ansökningsdag har passerat.