Radisson Blu Royal Viking Hotel söker nu en Service Manager!
Radisson Blu Royal Viking / Receptionistjobb / Stockholm
2017-05-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Radisson Blu Royal Viking Hotel söker nu en Service Manager!" (publicerad 2017-05-31) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Radisson Blu Royal Viking i Stockholm Radisson Blu Royal Viking Hotel ingår i Radisson Blu Hotels & Resorts, som anses vara den snabbast växande hotellekedjan i Europa. Radisson Blu Royal Viking Hotel har 459 hotellrum, 13 konferensrum restaurang, två barer, gym och festvåning.
Vi söker nu en energisk och ansvarstagande Service Manager till vårt team i Front Office. Du rapporterar till Front Office Manager.
HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER:
• Vara ansvarig på ditt skift i receptionen
• Assistera Front Office Manager i personal- och bemanningsfrågor, schemaläggning, samt vara redo att anta projekt eller andra ansvarsområden inom avdelningen
• Introduktion av nyanställda. Du sätter ribban högt och går igenom våra rutiner och arbetsätt för att säkerställa att medarbetare blir trygga i sina roller och tar initiativ att driva avdelningen framåt
• Se till att en hög och jämn servicenivå upprätthålls där du coachar medarbeterna till att efterleva Radisson Blu's standards och policies och motiverar dem till att alltid leverera service av högsta kvalitét
• Samordna och följa upp kedjans lojalitetsprogram och kampanjer. Du motiverar och driver medarbetarna till att nå avdelningsens uppsatta mål, planerar och genomför aktiviteter för att leverera resultat
• I tjänsten ingår Manager on duty-tjänstgöring, där du vissa helger ansvarar för hotellet när ingen från ledningen finns på plats
DIN PROFIL:
Du har några års erfarenhet i hotellreception, gärna med en ledande position så som supervisor och har en god förståelse för hur ett hotell fungerar och vilken roll receptionen har. Du har hög känsla för service och kvalitet och har en naturlig "Yes I Can!" attityd både mot gäster och kollegor. Du är en god lyssnare och har en god överblick över helheten under dina pass. Du är redo att kliva in när en medarbetare kan behöva stöd, där du har förmågan att leda och coacha dina medarbetare och främjar deras utveckling. Som Service Manager tar du initiativ och ser potentiella utvecklingsmöjligheter och antar gärna projekt. Du kommunicerar tydligt såväl på avdelningen som utanför för att skapa en gemenskap och effektivisera arbetet mellan avdelningarna. Mycket god kännedom i svenska och engelska är ett krav, övriga språk är meriterande.
VI ERBJUDER:
• Tillsvidare anställning med 6 månaders provanställning
• Utvecklingsmöjligheter i en mycket attraktiv hotellkedja
• Ett arbete i ett roligt och dynamiskt team
Vi kommer att starta rekryteringen löpande. Du är varmt välkommen med din ansökan senast den 21/5-2017. Vill du veta mer om tjänsten? Kontakta gärna Front Office Manager Sofia Kleban
sofia.kleban@radissonblu.com.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare
Publiceringsdatum2017-05-02ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRadisson Blu Royal Viking
AdressRadisson Blu Royal Viking
Vasagatan 1
10124 Stockholm
KontorsadressVasagatan 1
Jobbnummer 3470887
Observera att sista ansökningsdag har passerat.