Radisson Blu Royal Viking Hotel söker nu en Service Manager
Radisson Blu Royal Viking / Receptionistjobb / Stockholm
2016-08-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Radisson Blu Royal Viking Hotel söker nu en Service Manager" (publicerad 2017-03-10) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Radisson Blu Royal Viking i Stockholm Radisson Blu Royal Viking Hotel ingår i Radisson Blu Hotels & Resorts, som anses vara den snabbast växande hotellekedjan i Europa. Radisson Blu Royal Viking Hotel har 459 hotellrum, 13 konferensrum restaurang, två barer, gym och festvåning.
Vi söker nu till vårt team i receptionen en ansvarstagande och engagerad Service Manager enligt vår "Yes I Can!" vision. Service Manager är en Supervisortjänst och rapporterar till Front Office Manager.
HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER:
• Vara ansvarig på ditt skift i receptionen
• Se till att en hög och jämn servicenivå upprätthålls där du coachar medarbeterna till att efterleva Radisson Blu's standards och policies och motiverar dem till att alltid leverera service av högsta kvalitét.
• Introduktion av nyanställda. Du sätter ribban högt och går igenom våra rutiner och arbetsätt för att säkerställa att medarbetare blir trygga i sina roller och tar initiativ att driva avdelningen framåt.
• Samordna och följa upp kedjans lojalitetsprogram och kampanjer. Du motiverar och driver medarbetarna till att nå avdelningsens uppsatta mål, planerar och genomför aktiviteter för att leverera resultat.
• Assistera Front Office Manager i personal- och bemanningsfrågor, schemaläggning, samt vara redo att anta projekt eller andra ansvarsområden inom avdelningen.
• I tjänsten ingår Manager on duty-tjänstgöring, där du vissa helger ansvarar för hotellet när ingen från ledningen finns på plats.
DIN PROFIL:
Du har arbetat flera år i en hotellreception och har en god förståelse för hur ett hotell fungerar och vilken roll receptionen har. Du har hög känsla för service och kvalitet och har en naturlig "Yes I Can! attityd både mot gäster och kollegor. Du är en god lyssnare och har en god överblick över helheten under dina pass och är redo att kliva in när en medarbetare kan behöva stöd, där du har förmågan att leda och coacha dina medarbetare och främjar deras utveckling. Du tar initiativ och ser potentiella utvecklingsmöjligheter och antar gärna projekt. Du kommunicerar tydligt såväl på avdelningen som utanför för att skapa gemenskap och effektivisera arbete mellan avdelningarna. Mycket god kännedom i svenska och engelska är ett krav, övriga språk är meriterande.
VI ERBJUDER:
• Tillsvidare anställning. 6 månaders provanställning
• Utvecklingsmöjligheter i en mycket attraktiv internationell hotellkedja
• Flertal personalförmåner
Vi kommer att starta rekryteringen löpande. Du är välkommen med din ansökan senast den 18 september 2016. Vill du veta mer om tjänsten? Kontakta gärna Front Office Manager Sofia Kleban på:
sofia.kleban@radissonblu.comVaraktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare
Publiceringsdatum2016-08-29ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRadisson Blu Royal Viking
AdressRadisson Blu Royal Viking
Vasagatan 1
10124 Stockholm
KontorsadressVasagatan 1
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3016546
Observera att sista ansökningsdag har passerat.