Quality Sales Coach till Telenor på Webhelp Nordic i Umeå
Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Umeå,
Nordmaling,
Örnsköldsvik,
Piteå,
Ragunda eller i
hela Sverige Är du redo för nästa steg i din karriär? Vi söker nu dig som brinner för coaching och utveckling och vill anta en roll som Quality Coach med säljinriktning för Telenor i Umeå!
Arbetsbeskrivning
Webhelp Nordic utökar nu ledningen med en Quality Coach till vårt uppdrag inom telecom och media. Där arbetar vi med att ge uppdragsgivarens kunder den bästa möjliga servicen via telefon, mail och sociala medier.
Som Quality Coach med säljinriktning kommer du ansvara för att coacha, utbilda och stödja våra Advisors i deras individuella utveckling inom kundtjänst och sälj.
Du ansvarar även över att upprätthålla höga kvalitetskrav och utveckla projektet i helhet.
Rollen som Quality Coach sätter höga krav på dig, du analyserar och implementerar resultat, samt förbättrar Advisors dialog med kunden.
Du visar intresse och är positiv till att utveckla dina kollegor och förser dem med de absolut bästa verktygen för att de ska lyckas nå sina mål.
Du kommer rapportera till uppdragets Quality Manager.
Din Profil: Gymnasiekompetens med minst godkänt gymnasiebetyg i Svenska A och Engelska A. Goda språkkunskaper i Svenska och Engelska, både muntliga såväl som skriftliga. Tidigare erfarenhet av kundbearbetning/försälljning. Du är utåtriktad. Du är entuasiastisk och driven. Du har ett coachande förhållningssätt och är bekväm med att ge konstruktiv kritik, och kan leverera budskap individuellt så att det passar just den kollega du coachar. Du är organiserad, självständig och strävar ständigt efter att nå dina mål.
Meriterande är: COPC kännedom
Erfarenhet av att coacha inom försäljning
Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande Vana vid Excel. Goda kunskaper i MS Office.
Om Webhelp Nordic
Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Webhelp finns i mer än 26 länder med över 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250%. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar, Norrköping och Östersund. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.
Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.
Webhelps Värdeord
Värdeorden Integrity, Commitment, Unity, Recognition, WOW beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver även hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.
Om jobbet
Ort
Umeå
Lön / Förmåner
Lön enligt överenskommelse
Friskvårds- och massagebidrag
Arbetstid / Varaktighet
Varierande arbetstider under kundtjänstens öppettider: Mån-fre 08-19, helger 09-17
Heltidstjänst, inleds med 6 månaders provanställning
Tillsättning sker enligt överenskommelse
Du är välkommen med din ansökan omgående då intervjuer hålls löpande!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-10-05Ersättning100%
Enligt ö.k
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRekrytering
Brenda.Lebel@nordic.webhelp.comFöretagWebhelp Nordic
AdressWebhelp Nordic
Thulegatan 1
90326 Umeå
KontorsadressThulegatan 1
Jobbnummer 4385810
Observera att sista ansökningsdag har passerat.