Projektplanerare till globalt industriföretag!
Adecco Sweden AB / Chefsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Är du redo för nästa utmaning? Har du goda erfarenheter av projektplanering? Då är tjänsten som projektplanerare hos vår kund något för dig!
Om jobbet
Vår kund är en av världens främsta digitala industriföretag och ligger i framkant med den nya tekniken. Organisationen är i ständig utveckling och som administratör här finns en unik möjlighet till att starta en spännande karriär som projektplanerare. I din roll som projektplanerare kommer du att till stora delar jobba med samordning och planering av olika aktiviteter inom företaget. Andra vanligt förekomande arbetsuppgifter är:
• att se till att planering, övervakning och rapportering är i enlighet med den interna processen.
• att vara bekant med kontrakten som finns i företaget (exempelvis rapporteringskraven)
• ge snabb uppdatering av avtals scheman.
• analysera risker i olika projekt utifrån metoderna CPM och "float managemant"
Om dig
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av att jobba i projekt. Din tidigare erfarenhet av arbete som projektplanerare ger dig en nödvändig insikt i det dagliga flödet. Det är meriterande om du har erfarenhet av följande program: PC Windows, Office Paketet och SAP/Power Max. Det här är ett jobb för dig som är ordningsam, strukturerad och serviceinriktad och trivs med att ha ett socialt och kommunikativt arbete.
Viktigt för tjänsten är:
• tidigare erfarenhet av projektplanering
• svenska och engelska i både tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten som projektplanerare är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget på 2-3 månader och för rätt person finns stora möjligheter att tjänsten förlängs.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Malin Kabbenäs på 073-684 75 25, mejl:
malin.kabbenas@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Dagtid 2-3 månader
Publiceringsdatum2017-01-11ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Kabbenäs +46 73-684 75 25
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Klostergatan 2
35230 VÄXJÖ
KontorsadressKlostergatan 2
Jobbnummer 3256749
Observera att sista ansökningsdag har passerat.