Projektledare- konferenser
Academedia Support AB / Pedagogjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla pedagogjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academedia Support AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige AcadeMedia skapar möjligheter för människor att utvecklas. Våra 17 600 medarbetare på våra drygt 660 förskolor, grundskolor, gymnasieskolor och vuxenutbildningar har ett gemensamt fokus på kvalitet och utveckling. Alla 182 000 barn, elever och vuxenstuderande som går i våra verksamheter under ett år ska få en utbildning som är av så god kvalitet att de når utbildningens mål, samt de förutsättningar de behöver för att nå sin fulla potential.
Vi är norra Europas största utbildningsföretag med verksamheter i Sverige, Norge och Tyskland. Vår storlek skapar trygghet och ger oss förutsättningar att vara en långsiktig och stabil utbildningsaktör som bidrar till det gemensamma samhällsbygget.
AcadeMedias vuxenutbildningar bedrivs inom Hermods, Eductus, Matchning & Utveckling, KompetensUtvecklingsInstitutet, NTI-skolan, Movant, Affärshögskolan, Teknikhögskolan, Vårdyrkeshögskolan, KYH, EC Utbildning, Sälj- och marknadshögskolan, Linguista och The Game Assembly. Dessa verksamheter har utbildningar i allt ifrån svenska för invandrare (SFI) och yrkessvenska till vård och omsorg och gymnasiala vuxenutbildningar på distans. Det finns också yrkesutbildningar inom områden som exempelvis IT, marknadsföring och logistik.
Det de dock har gemensamt är uppdraget att hjälpa människor att komma in på arbetsmarknaden, främst genom utbildning men också genom insatser som stöd och matchning i samarbete med arbetsförmedling och näringsliv.
Projektledare konferenser inom företagsutbildningar
Har du erfarenhet av att genomföra konferenser och är intresserad av samhällsfrågor inom välfärdssektorn?
Nu söker vi dig som har erfarenhet av att genomföra konferenser. Du är målinriktad, relationsskapaende och självgående. Vi erbjuder dig ett varierat arbete i en positiv och kreativ miljö.
Årligen genomför vi konferenser inom förskola, LSS-verksamhet och äldreomsorg. Vi växer och söker nu en projektledare som ansvarar för hela processen.
KompetensUtvecklingsInstitutet är ett av Sveriges ledande utbildningsföretag med gymnasial vuxenutbildning, yrkeshögskoleutbildning och företagsutbildning inom vård, omsorg, förskola, fritid- och friskvårdsverksamhet. Vi vill bidra med kompetens som gör skillnad för individ, grupp, organisation, verksamhet och samhälle.
Välkommen med din ansökan till ett av Sveriges ledande utbildningsföretag! Läs mer om oss på
www.kui.seHuvudsakliga arbetsuppgifter
Ansvar för hela processen kring våra konferenser
Omvärldsbevakning kring aktuella ämnen och föreläsare
Genomföra marknadsföringsinsatser tillsammans med marknadsavdelningen
Genomföra kundmöten med såväl befintliga som nya kunder
För att du ska vara rätt person för denna tjänst krävs att du:
är målinriktad och affärsmässig
är strukturerad och självgående
har ett genuint intresse och erfarenhet från de områden vi utbildar inom
har arbetat med att genomföra konferenser tidigare
är kommunikativ och har god social kompetens
är en god organisatör med analytisk förmåga
är lösningsfokuserad och flexibel
har en god IT-vana
Tjänsten är tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning och är placerad vid vårt utbildningscenter i Stockholm. Du har fast månadslön med möjlighet till individuella mål.
Sista ansökningsdatum den 9 juni 2023.
För information och frågor kontakta Affärsområdeschef Maria Kullberg, tel 08-522 506 05
maria.kullberg@kui.seVälkommen med din ansökan till ett av Sveriges ledande utbildningsföretag inom vård, omsorg, barn och fritid.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare AcadeMedia Support AB (org.nr 556568-8479)
Arbetsplats Academedia vuxenutbildning
Jobbnummer 7783769
Observera att sista ansökningsdag har passerat.