Projektledare med erfarenhet av ERP & Finansflöden till långt konsultupp...
Capega AB / Företagsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Capega AB i Stockholm,
Solna,
Botkyrka,
Borlänge eller i
hela Sverige Till vår kund söker vi efter dig som
Har erfarenhet av projekt med implementation standardsystem och påverkan på mjukvaruutveckling
Kan grunderna i finansflöden (GL, AP, AR mm)
Kan agila och traditionella arbetssätt och leveransmodeller
Är trygg med att driva större komplexa projekt där planer snabbt kan ändras
Har erfarenhet av att arbeta i/mot stora komplexa organisationer med många intressenter såväl verksamhet som IT-organisation
Du kommer vara en del av programledningen och leda projektet/release Finance 2.0 där nya finansflöden (GL, AP, AR mm) ska implementeras tillsammans med leverantören (Infor) och med kundens utvecklingsteam inom finans. Verksamhet i Västerås är en viktig intressent och att kunna etablera samsyn och förståelse hos dem är centralt för framgång.
Vi ser inte att din centrala förmåga behöver vara just Infor M3 utan att du förstår grunderna i finansflöden och kan mjukvaruutveckling i kontexten implementation av standardsystem som integreras med ett flertal system.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper och förmågor
Bra på att skapa engagemang, samsyn och goda relationer
Förmåga att skapa tydlig riktning
Förmåga att kommunicera lika obehindrat uppåt i organisationen som med utvecklingsteam samt till leverantörer & verksamhet
Kan kommunicera, presentera och föra fram budskap på ett tydligt och involverande sätt
Leveransinriktad med ständig fokus på mål och förmåga att ge energi och kraft i utmanande situationer
Längd på uppdrag
Omfattning av uppdraget är 100 % med start tidigast 11 mars och som senast efter påskhelgen. Uppdraget pågår fram tom februari 2025. Du kommer att behöva alternera dina dagar mellan Solna, Västerås och hemmakontoret.
Ansökan & Kontakt
Låter detta som ett passande konsultuppdrag för just dig, tveka inte att ansöka per omgående. Vid eventuella frågor vv kontakta Affärskonsult Åsa Ollert på 070-752 48 16 alt.
asa.ollert@capega.seVälkommen med din Ansökan!
Om Capega
Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på
www.capega.se (
http://www.capega.se/) och ta en första kontakt.
Konsult hos Capega
Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension.
För mer information om nya tjänster, följ oss på LinkedIn (
https://www.linkedin.com/company/76341207/admin/) eller håll utkik på
www.capega.se (
http://www.capega.se/) Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-08-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Capega AB (org.nr 559163-0016)
Arbetsplats Capega
Kontakt Åsa Ollert
asa.ollert@capega.se 070-752 48 16 Jobbnummer 8487710
Observera att sista ansökningsdag har passerat.