Projektledare inom orderadministration
Gigstep AB / Organisationsutvecklarjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Gigstep AB i Lund,
Lomma,
Malmö,
Svalöv,
Landskrona eller i
hela Sverige Vi letar just nu efter en grym projektledare inom orderadministration till ett stort företag i Lund. Du kommer att genomföra och slutföra projekt enligt deadlines och inom en budget. Det kommer att inkludera att skaffa resurser och koordinera team-medlemmarna för att de skall kunna göra ett så bra jobb som möjligt och leverera enligt plan. Du som projektledare kommer att skapa och sätta upp projektets mål och övervaka kvalitékontrollen genom hela projektet.
Arbetsuppgifter inom tjänsten är:
• Leda, utveckla och kommunicera med medlemmarna kring projektets omfattning och mål.
• Hantera projektets budget.
• Utvärdera resultatet och dess implementeringsfas samt föreslå åtgärder.
• Lägga och följa upp beställningar av ordrar.
Vi ser även att du har goda kunskaper inom kostnadsanalyser och kontroll. Du är flytande i tal och skrift på engelska samt en stjärna inom MS Outlook och MS Excel. Du har ett systematiskt tankesätt och en förmåga att ha olika processer igång samtidigt. Med ett grymt initiativtagande kommer du att få driva igenom olika aktiviteter inom din avdelning. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom Project Management och meriterande om du arbetat i SAP.
Låter detta som dig? Sök då tjänsten nedan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2021-12-02ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagGigstep AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Gigstep AB (org.nr 559187-8227),
https://www.gigstep.se/ Arbetsplats Gigstep
Kontakt Nellie Lindéen
nellie.lindeen@gigstep.se 0736792281 Jobbnummer 6148168
Observera att sista ansökningsdag har passerat.