Projektledare inom kontorsflytt
2Complete AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-05-26ArbetsuppgifterNu söker vi en Projektledare till vår kund som är ett internationellt företag. I din tjänst kommer du främst projektleda flyttar och utflytning då du ansvarar för planering, koordinering och genomförande av flytt samt planering och koordinering av utflyttning. Tjänsten startar efter sommaren.
Några av dina arbetsuppgifter:
• Inventera förutsättningar för flytten
• Koordinera arbetet med fastighetsägaren, samarbetspartner, verksamheten och andra delprojekt
• Upprätta förfrågningsunderlag för fysisk flytt, handla upp, förbereda för, genomföra och följa upp den fysiska flytten till de nya lokalerna
• Planera för, driva och dokumentera flyttmöten med flyttgruppen
• Följa upp arbetet och säkerställa att fel och brister blir åtgärdade samt följa upp kostnader och aktiviteter
• Upprätta tid- och aktivitetsplan för utflytt
• Boka upp försyn med befintlig fastighetsägare för eventuella återställandekrav
• Säkerställa att lokalerna blir tömda på inventarier och utrustning i enlighet med överenskommelse med hyresvärden vid utflytt
• Säkerställa slutstädning och överlämning av lokalerna sker i enlighet med överenskommelse med hyresvärden
Om företagetMer information om företaget ges vid personlig kontakt.
ProfilTill denna tjänst söker vi dig som har arbetat som projektledare inom kontorsflyttar i minst två år. Du har erfarenhet av att arbeta med komplexa flyttprojekt och har goda projektledaregenskaper och erfarenhet från att ha drivit projekt hos större företag och organisationer. Vi ser även att du har erfarenhet av arbete med förändringsledning samt att du har grundläggande CAD-kunskaper.
Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Körkort är ett krav.
Som person har du mycket god koordinerande och administrativ förmåga samt är välorganiserad och strukturerad. Du är självgående och tar stort ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du är nyfiken, initiativrik och van vid att tänka affärsmässigt i dina projekt. Vi ser även att du har förmåga att aktivt samarbeta och verka för god kunskapsöverföring, samt att du är bra på att kommunicera.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Siri Hågefalk på telefon 076-869 30 58 eller
siri@2complete.se Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Sökord: Projektledare, Projektledare kontorsflytt, Projektledning
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretag2Complete AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2667".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare 2Complete AB (org.nr 556811-8334),
http://www.2complete.se Körkort För detta jobb krävs körkort.
Jobbnummer 5769901
Observera att sista ansökningsdag har passerat.