Projektledare
Halmstads kommun, Kulturförvaltningen, Byggtekniska enheten / Byggjobb / Halmstad
2008-12-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Projektledare" (publicerad 2008-12-18) ⬅️
Visa alla byggjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Halmstads kommun, Kulturförvaltningen, Byggtekniska enheten i Halmstad Halmstad består av cirka 90 000 invånare, som lever i en av landets mest expansiva regioner.
Det fördelaktiga läget på västkusten gör att företagen blomstrar, turismen frodas och invånarna trivs och blir fler.
Halmstads kommun har cirka 7 000 medarbetare som tillsammans strävar efter att utveckla Halmstad som hemstad, kunskapsstad och upplevelsestad.
Vi ser nytänkande, mångfald, samverkan som förutsättningar för att lyckas!
Vill du vara med?
Fastighetskontoret ansvarar för Halmstads kommuns samlade fastighetsbestånd. Byggtekniska enheten är självfinansierande och ansvarar för Halmstads kommuns ny-, om- och tillbyggnader. Enheten ansvarar även för bostadsanpassningsbidrag.
Publiceringsdatum2008-12-18ArbetsuppgifterProjekt- och byggledning, ekonomisk uppföljning m.m.
KvalifikationerTeknisk utbildning på gymnasienivå alt högskolenivå eller på annat sätt förvärvat likvärdiga kunskaper, samt helst ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Arbetet medför resor i tjänsten varför körkort är ett krav.
Arbetstider och omfattningTillsvidare, tillträde: Enl överenskommelse
ErsättningLön/Sysselsättningsgrad: 100%
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-01-18
För sökande gäller anställningsvillkor enligt avtal. Ange löneanspråk. Halmstads kommun tillämpar rökfri arbetstid.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktChrister Knutsson, 035-137285
Facklig kontaktAnna Danielsson, 035-139584
FöretagHalmstads kommun, Kulturförvaltningen, Byggtekniska enheten
AdressHalmstads kommun, Kulturförvaltningen, Byggtekniska enheten
Box 153
30105 Halmstad
Jobbnummer 371961
Observera att sista ansökningsdag har passerat.