Projektledarassistent - Gate46 AB, Stockholm
RekryteringsKonsulten / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos RekryteringsKonsulten i Stockholm,
Järfälla,
Täby,
Upplands Väsby,
Sigtuna eller i
hela Sverige Vi söker nu en driven och engagerad Projektledarassistent vars viktigaste uppgift blir att agera spindel i nätet i våra projekt. Du utgör en viktig del för att våra seniora konsulter skall kunna agera på ett optimalt sätt. Samtidigt får du en unik möjlighet att bygga ett brett nätverk inom fastighets- och retailbranschen.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Research - att arbeta med research hos oss innebär att du kommer att hålla kontakt med både hyresgäster och fastighetsägare för att hämta hem information som är relevant för det specifika projektet/projekten. Det kan handla om att vara med och förbereda hyresförhandlingar, driva lokalsökningsprocesser eller kontakta hyresgäster i avvecklingsprojekt.
Koordinering - en viktig uppgift som Projektledarassistent omfattar rollen att korrdinera rätt information till rätt person oavsett vilket part det omfattar, hyresgäst, fastighetsägare eller Gate46.
Uppdatering - som Projektledarassistent är du ansvarig för att ta hand om våra förmedlingskunder vilket innebär att uppdatera oss om deras löpande behov och förmedla information som passar deras nuvarande behov.
Vem söker vi?
För att lyckas i rollen och trivas hos oss på Gate46 är det är viktigt att du har vana att hantera parallella projekt på ett strukturerat sätt samt är mycket noggrann med ett öga för detaljer. Du är en lösningsorienterad, social och analytisk person med stark vilja och ett brinnande intresse för att skapa goda resultat. Du har en god förmåga att kunna uttrycka dig och företagets intressen i talad och dokumenterad form. Vidare bör du ha god känsla för organisation och uppföljning.
Gate46 vision är att utveckla, utmana och förstärka skandinaviska detaljhandeln. Vår affärsidé bygger på att vi som strategisk partner i lokalfrågor skapar mer lönsamma och därmed mer långsiktiga företag.Vi hjälper våra kunder med samtliga frågor som rör deras lokaler i Skandinavien. Det omfattar allt från att analysera och belägga strategier för att optimera företagets lönsamhet till att implementera, följa upp och förvalta deras beslutade förändringar. Under resans gång kan vi erbjuda våra kunder tjänster som Analys & Strategi, Retail Management, Mergers & Acquisitions, Value Engineering, Förändringsledning, Konceptutveckling, Värdering, Kontraktsförvaltning, Hyres- och avtalsförhandling, Hyresjuridisk rådgivning, Etablering och Avveckling.
Publiceringsdatum2018-03-26Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRekryteringsKonsulten
AdressRekryteringsKonsulten
Ingmar Bergmans Gata 2
11434 STOCKHOLM
KontorsadressIngmar Bergmans Gata 2
Jobbnummer 4044061
Observera att sista ansökningsdag har passerat.